Gå til innhold

Spillverket.no: Hvor skal dette postes?


Anbefalte innlegg

Ok, som dere sa når dere opprettet kategorien "diskuter artikler" så skulle den kun være for større omtaler/tester. Greit nok.

 

Men dere har linken i alle omtaler, uansett om dere poster en tråd eller ei...og når vi da vil diskutere en mindre omtale: hvor skal denne postes? Generell diskusjon? Eller avhengig av hva den omhandler? (f.eks. PS2/Xbox under "konsoll" osv.)

 

Vil bare høre hva dere har ment.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Vi lager da ny tråd for hver omtale vi skriver (i hvert fall for de som kom etter at forumet ble lansert)? Jeg regner med at du mener de andre nyhetsartiklene vi lager. Det vi egentlig burde hatt er en mulighet for brukeren å legge inn kommentarer nederst i hver artikkel, men det klarer vi ikke i og med at sidene våre ikke er dynamiske. Derfor benytter vi forumet istedenfor.

 

Vi synes det er litt unødvendig å lage en tråd for hver eneste nyhet vi skriver om. Det hender vi også lager tråder for nyhetsartikler, men det er ikke så ofte. Foreslår at diskusjonen tas i den generelle kategorien hvis det ikke er opprettet noe tråd i kategorien for å diskutere artiklene. Gjelder diskusjonen konsoll, tas den naturligvis i konsoll kategorien. Hvis man velger å lage en ny tråd under "diskuter artikler" setter vi pris på at emnetittelen er så korrekt som mulig, og ikke missvisende som enkelte brukere har tendens til å gjøre dem til.

 

_________________

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-05-02 08:26 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 08:20, TST skrev:


Hvis man velger å lage en ny tråd under "diskuter artikler" setter vi pris på at emnetittelen er så korrekt som mulig, og ikke missvisende som enkelte brukere har tendens til å gjøre dem til.



 

 

Ja, det var jo det jeg gjorde med en tråd her nå. Skrev et innlegg ang. "The Sum Of All Fears" omtalen dere hadde. Emnetittelen var enkelt og greit "The Sum Of All Fears". Nå la jeg den however under "nyheter", ettersom det var med litt info om Raven Shield der også.

 

Men, det er jo ikke mulig for oss andre å lage ett nytt emne under "diskuter artikler"? Det er det vel kun dere i Gamer som kan? (fikk i alle fall den beskjeden når jeg prøvde å poste i den kategorien, står også i første innlegget fra dere om hva kategorien skal brukes til.)

Men dette er ikke noe stort issue...skjønner at dere ikke vil la gud og hvermann lage poster der...ville fort blitt rot!

Takk for svar i alle fall.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 09:46, RogueFreak skrev:

Ja, det var jo det jeg gjorde med en tråd her nå. Skrev et innlegg ang. "The Sum Of All Fears" omtalen dere hadde.


Har vi skrevet en omtale av det spillet?

 

Quote:


Men, det er jo ikke mulig for oss andre å lage ett nytt emne under "diskuter artikler"? Det er det vel kun dere i Gamer som kan?


Det er sant, tenkte ikke over det med det første da jeg svarte deg. Men grunnen til det er at vi vil ha en litt "ryddigere" diskusjon i den tråden. Hvis folk vil diskutere andre artikler er dem som sagt hjertelig velkomne til å starte en tråd i "generell diskusjon". Ellers er det fint at du oppdaterer folk med nyhetsnotisene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...