hhhhhhhh Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Kan noen gi meg en link til hva som skjer i half-life 2?
Ol'H Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 du har vel ikke tenkt ødelegge stemmningen i spillet med og blottlegge hele storyen?
hhhhhhhh Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 du har vel ikke tenkt ødelegge stemmningen i spillet med og blottlegge hele storyen? Jeg vil bare vite hva som har kommet ut. Dessuten tror jeg at det kanskje er falskt uansett, men jeg vil vite det.
Ol'H Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 btw d er mange tråder som omhandler storyen til HL2... tror jeg har sett en link til historien ellerno på en av dem.
paranoide Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Landsbyen er bare tull og det er 2004, ikke 1897, det finnes ingen monstre, will smith er halvt robot, bruce willis er egentlig død, og spacey er kayser soze. Litt av en slutt, hva?
hhhhhhhh Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 Landsbyen er bare tull og det er 2004, ikke 1897, det finnes ingen monstre, will smith er halvt robot, bruce willis er egentlig død, og spacey er kayser soze. Litt av en slutt, hva? Jeg vil be om at ingen poster hva som skjer i denne tråden, bare kommer med en link. Og jeg vil også be om at ingen kommer med sånt tull som paranoide har gjort. Paranoide: Om det er fordi du blir seksuelt opphisset av å spamme eller om du bare vil få et høyere antall skrevne svar under avataren din, vet jeg ikke. Og det vil jeg heller ikke vite, men jeg ber om at du slutter om komme med mer tull i denne tråden.
paranoide Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Hvis du skal prøve å komme med skarpe kommentarer eller krenkende anklager så har du feilet. Hvis du ikke mestrer den sarkastiske brådden du hinter til at du har så burde du bare spørre meg pent neste gang du føler jeg har gått over streken. Når du først ber om å bli spoilet på et forum så fortjener du et slikt teit svar som det jeg kom med.
hhhhhhhh Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 Når du først ber om å bli spoilet på et forum så fortjener du et slikt teit svar som det jeg kom med. Og hvorfor fortjener jeg kun et slikt svar?
hhhhhhhh Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 til hellvete bruk google til slikt Jeg ser ikke problemet, jeg ønsker selv å finne ut hva som skjedde, da kan jeg vel få spørre om en link.
Treat Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 jo men tror 1 google søk ville vært mye raskere
hhhhhhhh Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 jo men tror 1 google søk ville vært mye raskere Men da er jeg kanskje ikke en google mester sånn som deg da Treat, og det beklager jeg for. En dag blir jeg kanskje like god som deg.
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 til hellvete bruk google til slikt Jeg ser ikke problemet, jeg ønsker selv å finne ut hva som skjedde, da kan jeg vel få spørre om en link. Hvis du gjør dette for å få vite litt mer om hvordan hl2 blir, så er de to egentlig HELT forskjellige! Det eneste som er der enda, er noen av personene, monstrene og våpnene! Gameplayet er ikke det samme! Storyen er ikke den samme heller...
hhhhhhhh Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 [iC,19/08/2004 : 01:24] til hellvete bruk google til slikt Jeg ser ikke problemet, jeg ønsker selv å finne ut hva som skjedde, da kan jeg vel få spørre om en link. Hvis du gjør dette for å få vite litt mer om hvordan hl2 blir, så er de to egentlig HELT forskjellige! Det eneste som er der enda, er noen av personene, monstrene og våpnene! Gameplayet er ikke det samme! Storyen er ikke den samme heller... Vi har kanskje misforstått hverandre, jeg vil ha en link til hvordan half-life 2 ender, for nå har en dialog fil kommet på avveie, og den filen skulle forklare hvordan hl2 slutter. Skjønner ikke hva du mener med gameplayet og sånn.
Arne And Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 SKjønner ikke hvorfor du ikke skal kunne greie å ta dette via Google. Søk med f.eks følgende ord: Half-Life 2 Spoiler Dialogue Ending Storyline
Prizefighter Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Fatter ikke hvem som faktisk vil vite hva som skjer på slutten i HL 2. Ødelegger jo totalt for spillet og opplevelsen, stemningen.
TCi Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Fatter ikke hvem som faktisk vil vite hva som skjer på slutten i HL 2. Ødelegger jo totalt for spillet og opplevelsen, stemningen. Jeg er glad jeg ikke kjenner noen som ønsker å lese disse dialogene, da hadde jeg vært nødt til å ta meg en tur med et balltre..
fargoth Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 (endret) Gjør heller som jeg og maaange andre kommer til og gjøre: Vent, kjøp spillet, og finn ut slutten selv. Edit: leif Endret 21. august 2004 av fargoth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå