Gå til innhold

Hva skjer på slutten i hl2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
du har vel ikke tenkt ødelegge stemmningen i spillet med og blottlegge hele storyen?

Jeg vil bare vite hva som har kommet ut. Dessuten tror jeg at det kanskje er falskt uansett, men jeg vil vite det.

Skrevet

Landsbyen er bare tull og det er 2004, ikke 1897, det finnes ingen monstre, will smith er halvt robot, bruce willis er egentlig død, og spacey er kayser soze. Litt av en slutt, hva?

Skrevet
Landsbyen er bare tull og det er 2004, ikke 1897, det finnes ingen monstre, will smith er halvt robot, bruce willis er egentlig død, og spacey er kayser soze. Litt av en slutt, hva?

Jeg vil be om at ingen poster hva som skjer i denne tråden, bare kommer med en link. Og jeg vil også be om at ingen kommer med sånt tull som paranoide har gjort.

Paranoide: Om det er fordi du blir seksuelt opphisset av å spamme eller om du bare vil få et høyere antall skrevne svar under avataren din, vet jeg ikke. Og det vil jeg heller ikke vite, men jeg ber om at du slutter om komme med mer tull i denne tråden.

Skrevet

Hvis du skal prøve å komme med skarpe kommentarer eller krenkende anklager så har du feilet. Hvis du ikke mestrer den sarkastiske brådden du hinter til at du har så burde du bare spørre meg pent neste gang du føler jeg har gått over streken. Når du først ber om å bli spoilet på et forum så fortjener du et slikt teit svar som det jeg kom med.

Skrevet
Når du først ber om å bli spoilet på et forum så fortjener du et slikt teit svar som det jeg kom med.

Og hvorfor fortjener jeg kun et slikt svar?

Skrevet
til hellvete bruk google til slikt :thumbdown:

Jeg ser ikke problemet, jeg ønsker selv å finne ut hva som skjedde, da kan jeg vel få spørre om en link.

Skrevet
jo men tror 1 google søk ville vært mye raskere

Men da er jeg kanskje ikke en google mester sånn som deg da Treat, og det beklager jeg for. En dag blir jeg kanskje like god som deg.

Skrevet
til hellvete bruk google til slikt  :thumbdown:

Jeg ser ikke problemet, jeg ønsker selv å finne ut hva som skjedde, da kan jeg vel få spørre om en link.

Hvis du gjør dette for å få vite litt mer om hvordan hl2 blir, så er de to egentlig HELT forskjellige!

Det eneste som er der enda, er noen av personene, monstrene og våpnene!

Gameplayet er ikke det samme!

Storyen er ikke den samme heller...

Skrevet
[iC,19/08/2004 : 01:24]
til hellvete bruk google til slikt  :thumbdown:

Hvis du gjør dette for å få vite litt mer om hvordan hl2 blir, så er de to egentlig HELT forskjellige!

Det eneste som er der enda, er noen av personene, monstrene og våpnene!

Gameplayet er ikke det samme!

Storyen er ikke den samme heller...

Vi har kanskje misforstått hverandre, jeg vil ha en link til hvordan half-life 2 ender, for nå har en dialog fil kommet på avveie, og den filen skulle forklare hvordan hl2 slutter. Skjønner ikke hva du mener med gameplayet og sånn.

Skrevet

SKjønner ikke hvorfor du ikke skal kunne greie å ta dette via Google.

Søk med f.eks følgende ord:

Half-Life 2

Spoiler

Dialogue

Ending

Storyline

asianballs.gif

Skrevet
Fatter ikke hvem som faktisk vil vite hva som skjer på slutten i HL 2. Ødelegger jo totalt for spillet og opplevelsen, stemningen. :no:

Jeg er glad jeg ikke kjenner noen som ønsker å lese disse dialogene, da hadde jeg vært nødt til å ta meg en tur med et balltre.. :hrm:

Skrevet (endret)

Gjør heller som jeg og maaange andre kommer til og gjøre:

Vent, kjøp spillet, og finn ut slutten selv. :thumbup:

Edit: leif

Endret av fargoth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...