Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor kjøpe billigere Statoil motorolje i Tr.heim?

kloppen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har vanligvis kjøpt Statoil sin mineral motorolje på innkjøpslagere etc, altså ikke på bensinstasjonene. Er forholdsvis ny i Trondheim og lurer på hvor man kan kjøpe Statoil sin olje billigere. feks innkjøpslagere osv i TRONDHEIM?

Endret av kloppen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke oljer er egentlig regnet for å være "best"?

Og gjerne ikke dyrest samtidig... Hvor kjøper man slike? :)

Helsyntetisk for min del da.

(Hørt mye bra om Mobil1 f.eks...)

Skrevet

OK. Men jeg skal ha en spesiel olje, skrev feil i sted, ikke syntetisk, men mineralolje.

Og da tenker jeg på et speiselt merke: Statoil sin mineral helårsolje, husker ikke nummeret i farta.

Noen som vet?

Skrevet

vell.. da har vi jo nevnt to, europris og obs.. du få ikke kjøpt i fra grossist nei... så fremst du ikke har noen kjenninger i ett firma som har ett litt større forbruk av olje enn privatpersoner.. har..

Skrevet

Får du statoil sin olje på europris/obs?

Har vanligvis kjøpt oljen på innkjøpslagere og autoprodukte etc... men ikke i Tr.heim

Skrevet

Kjøper all min olje på Felleskjøpet på Klett. Topp olje til lav pris, de har både synt og mineralolje. Eneste "ulempe" er at det er i 10-literskanner som er litt fiklete å helle fra.

Skrevet
Det er Statoil som leverer olje til Biltema. :yes:

Nettopp.. og det er neppe to helt forskjellige kvaliteter heller.. Og hvorfor betale i dyre dommer for svindyr olje på statoil når man kan kjøpe like god olje for en langt lavere pris på biltema..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...