Gå til innhold

Bruke N64 kontroll på Pcen ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer på er om det finnes noen omformer eller noe lignende fra com til N64,

ska spille N64 på dataen.

 

Kan jeg bare skjøte sammen noen ledninger inne i com og N64 controllen eller hva må jeg gjøre ?

Kan jo prøve men vil ikke anbefale det med mindre du veit hva du gjør... Du kan jo ta en kikk HER kikk under "nettbutikk" så produktgruppe 2.. Kjøpte en N64 USB interface for en del år siden, funker som bare det med ALLE Directx kompatible PC spill, samt alle emulatorene du kanskje bruker på PC`n...??

Lenke til kommentar

Merk at den det ble linket til støtter hverken windows 2000 eller windows xp. Derfor tror jeg denne vil være et bedre valg:

 

N64 og PS2 til usb adapter fra lik-sang.com

 

Hatt planer om å kjøpe lenge selv, men ikke fått somlet meg til å kjøpe enda. Om du kjøper den si gjerne ifra hvordan den fungerer ;)

(jeg har prøvd å få ta i det rundt om kring i oslo og diverse norske webshopper, men til slutt ble lik-sang.com stedet jeg fant det. Ble annbefalt butikken av Spiderman)

Lenke til kommentar

Jeg har denne, bestilt fra siden i linken.

 

Den fungerer som en drøm, både med PS2-kontroller og N64-kontroller. Uten drivere selvsagt (jeg bruker XP).

 

Har hørt veldig mye bra om Lik-sang-produkter også, men har ikke prøvd dem selv dessverre. Sikkert bra saker ;)

Men jeg kan iallfall anbefale den jeg har!

EDIT: ...som ser ut som nøyaktig samme produktet...

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar
Merk at den det ble linket til støtter hverken windows 2000 eller windows xp. Derfor tror jeg denne vil være et bedre valg:

 

N64 og PS2 til usb adapter fra lik-sang.com

 

Hatt planer om å kjøpe lenge selv, men ikke fått somlet meg til å kjøpe enda. Om du kjøper den si gjerne ifra hvordan den fungerer ;)

(jeg har prøvd å få ta i det rundt om kring i oslo og diverse norske webshopper, men til slutt ble lik-sang.com stedet jeg fant det. Ble annbefalt butikken av Spiderman)

Ikke den øverste nei.. Enkel N64 Interface

NOK 140.01

Pris eks. mva NOK 112.91

 

Med denne kan du koble en Nintendo64 kontroller til PC-en

Denne virker til PC spill som er DirectX kompatible

Virker på PC-er med ISA platser og med Windows 95/98 og ME.

Ikke på Windows 2000 og XP

 

 

Men hadde du giddi å bladd helt ned til

 

Enkel N64 USB Interface

NOK 160.00

Pris eks. mva NOK 129.03

 

Med denne kan du koble en Nintendo64 kontroller til PC-en via USB porten. Virker på Windows 95, 98, ME, XP og 2000. Husk på USB-kabel hvis du ikke har en

 

Absolutt å anbefale den der....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...