Gå til innhold

cs:s - unable to set mode (blitt en pirat debatt)


Anbefalte innlegg

Har spilt litt CSS idag mot en kamerat, har funket fantastisk, inntill jeg istad skulle sette den til å kjøre 1024x768 i vindu, noe som har fungert fint før.

 

Denne gangen derimot låste spillet seg halveis gjennom processen, og nå får jeg følgende feilmeding

Engine Error: Unable to set Mode

Har reinstallert hele saken, men konfigurasjons filene oppholder seg åpenbart ikke under installasjons folderen, ettersom de ikke forandres når alt slettes.

 

Vet noen hvordan jeg kan manuellt endre instillingene? Nå kommer jeg ikke inn i spillet for å gjøre det derifra desverre.

 

Edit: Ny Tittel...

Endret av benjamin84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oioioi moralen går på høygang her på forumet ser jeg... jaja, jeg spurte om hjelp til CSS, uten å videre nevne hvor jeg hadde fått det fra... jeg spurte ikke om hvor jeg kunne få det, ei heller om hjelp til å laste det ned.

 

Enkelte brukere kunne spart seg for å være så ufattelig moraliserende. Eller vent, du stemmer kanskje Kr.F?

Lenke til kommentar
hvorfor spør du om hjelp til warez ?

Jeg tror ca 70-80 % av forumets brukere spør om hjelp til warez hver gang de har problemer i et spill. Vi er bare ikke klare over det.

Det er nok forresten også sant :) Men det virker som at så fort folk kan bevise det er warez, så er ønsket om å leke moderator/politi/bedreviter så overveldende at de ikke klarer å spare seg for slike tåpeligheter.

 

Spesiellt i dette tilfellet, der 99% av de som laster ned CSS-Beta i forskjellige ymse former sannsynligvis kommer til å kjøpe HL2 så fort det blir tilgjengelig, blir dette bare unødvendig...

 

*hrmf*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...