Gå til innhold

Nokia 6600 bugs....?

Libom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdte nesten på å kjøpe en 6600,helt til j leste litt rundt på forskjellige forumer der flere klagde på at 6600 har masse bugs... :(

Så før j er sikker på om j skl kjøpe den håper j veeldig mye på at dere med 6600, elr har hatt 6600,kan si deres erfaringer med 6600 og bugs...det hadde kjempe fint ;)

Håper på svar..takk på forhånd :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt 6600 i fire måneder nå, har ikke merke noen spesielle bugs egentlig. Den krangler litt når jeg skal installere enkelte programmer, vet om en annen i hvertfall som har samme problemet. Men virker ikke som om det er en gjenganger.

Skrevet

Hei

Selv så har jeg hatt to stk,har nå den ene og begge de har funket som de skal,den andre som jeg solgte vet jeg også fungerer som den skal,desutten så er ingen mobil som er helt feilfrie av den typen

Skrevet (endret)

Ok....etter å ha lest rundt på andre forumer ,så har j blitt litt skeptisk å kjøpe 6600...

Jeg har ikke merket noe så lenge jeg hadde telefonen. Det har jo kommet ut ny firmware så du kan jo oppgradere den hvis du gidder for å være helt sikker

Men j leste et sted på Amobil-forum at med det nye 'FW til 6600,så er det ikke mulig å spille N-gage spill osv....er d sant?? :hmm:

Endret av Libom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...