xist Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Etter at jeg fikk ny pc, etc, så vil ikke skjermen min over 60hz i refreshrate, noe jeg mener er for dårlig.. (dårlig for øynene osv) Det er en Hitachi CM721F (er noen år, men det funka rett før jeg bytta..) Noen som har noen løsning på det? Ja, jeg har kjørt refreshlock.
Apoc_ Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Har du instalert drivere til skjermkortet og skjermen?
Eriksen. Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Du kan jo prøve med Powerstrip, et glimrende program. Funker kanskje ikke like godt med ati-kort som med nvidia-kort.
xist Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 skal prøve med litt forskjellige programmer, kan være at skjermen min rett og slett begynner og ta kvelden.. :/ jaja, har holdt i gode 4 år eller noe
xist Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 Noen som da har en crt og anbefale ? ikke så altfor dyr, rett rundt 2k, som kjører høy refreshrate og har et klart og bra bilde, og helst ikke er for dyp.
Apoc_ Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Denne Hansol 19" ser bra ut. Den koster 2000,- Her er mer informasjon om skjermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå