Ni kon Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Noen som har kjennskap til når Eizo L768 blir tilgjengelig på markedet? Har lenge blitt sagt at den "kommer snart", uten at jeg har sett noe til den.. klart jeg vet det. Den kan du bestille til uka. tror komplett har den inne da. Snakket akkurat med Eizo Norge her. 17" kommer like etter dette og samme med l788. Det blir og en verdenslansering 15 september av cg19" som er en sansasjon inne fargegjengivelse på LCD. Hw er invitert på denne som skjer i Sverige.
Radial Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 For de som er interessert... Skjermen kom i dag. Jeg har to ord å si: Meget fornøyd!
Radial Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Takker Nå ser jeg hvor stor forskjell det er mellom denne og den 19" amitech-saken jeg nesten kjøpte.
hanigjen Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Angående VP201b så har jeg nå skaffet meg en og jeg er veldig fornøyd. Den er like kjapp som 17" Hercules skjermen med 20ms Hyndis panel - som fremdeles er ansett av Tom's som en av de beste skjermene til spilling AFAIK. Den er dog litt mørkere, men 17"-en er mye blassere i fargene. Hvis man ikke ønsker å bruke så alt for mye penger på en 20" så er VP201b et ypperlig valg. Den yter bortimot så bra man kan forvente av en LCD i spill og ellers er den en god allarounder (IMHO). For det meste når jeg spiller FPS synes jeg ikke LCD står noe særlig tilbake for CRT, men jeg fortrekker CRT når jeg blant annet flyr i bf42. Grunnen til det er at selv om jeg ikke legger merke til noe ghosting, så glir fremdeles teksturer inn i hverandre. Det gjør ikke noe særlig når du løper rundt med hagle og det du skyter på er ganske stort, men det er et problem når du skal se noen pixel store objekter som da kan gli i et med landskapet.
Ni kon Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Enig hanigjen Enig i alt du skriver faktisk. Viewsonicen benytter dog også samme panel som necen
Radial Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Jeg klarer ikke å merke noe ghosting på denne, selv ikke med det beryktede bubbletrouble i full skjerm
Ni kon Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 men så har du den beste skjermen på markedeet også da Skikkelig nice er den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå