Flimmer Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Jeg bruker Outlook Express 6. Hvordan gjør jeg slik at jeg må dobbel-klikke på en mail for å lese den. Slik at jeg ikke automatisk leser spam og annen mail.
XenZor Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Kan du ikke fjerne forhåndsvisning av mail? XenZor
Flimmer Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Kan du ikke fjerne forhåndsvisning av mail? XenZor Hvordan gjør jeg dette?
XenZor Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) Her er et bilde som viser løsningen på problemet ditt, tror jeg. Klikk på Vis - Oppsett... XenZor Endret 17. august 2004 av XenZor
MCDr Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Bytt email klient til en som ble oppdatert siste tiår. Feks Mozilla Thunderbird. www.mozilla.org
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Eller bruk www.mailwasher.net. Bruker den til å sjekke og varsle om ny mail, den filtrerer vekk alskens spam og drit, og man kan fint lese mailen i programmet. Et av de få programmene jeg har giddet å betale for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå