Sjøbanan Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 (endret) Jeg bruker skype (www.skype.com) Systemet krever: PC running Windows 2000 or XP 400 MHz processor 128 MB RAM 10 MB free disk space on your hard drive Sound Card, speakers and microphone Internet Connection (either dial-up: minimum 33.6 Kbps modem, or any broadband: cable, DSL, etc.) Men den bruker fra 30-50 prosent av cpuen min eller så og si alt Kan ikke spillle spill da heller jeg sjenner andre som bruker dette programmet og spiller samme spill som jeg mens de snakker. Hoss meg går det til H......... Edit: det er hvist ikke bare skype den ligge på ca 15% bruk eller noe men Explorer bruker over 30% når jeg sjøerer dette programmet mens jeg snakker med folk Noen som vett hva jeg kan gjøre? Programm som begrenser cpu brukk fesk Endret 15. august 2004 av Stian2345
John Kr Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Har siste versjon av skype og bruker ca 1-2% CPU kapasitet. Har ikke peiling på hva som kan være galt hos deg.
Bruun Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Kanskje han ikke har en veldig rask raks pc, med lite minne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå