Plomma2 Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Ved å eie CS: CZ, kjøpt et ATI kort i det siste eller ved å eie en NetCafé
ostehøvel Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 eller så kan du jo laste det ned med bittorrent selv om det ikke er så veldi lovli
Arne_F Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Ved å eie CS: CZ, kjøpt et ATI kort i det siste eller ved å eie en NetCafé Jeg har CS : CZ og jeg kan ikke spille soure... trodde at det skulle komme den 18 jeg..?
ostehøvel Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Source betaen kommer nok ikke før den 18. for cz eiere
Windoge Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Ingen her har fått tak i CS:S, med mindre de spiller en cracked verson av betaen, eller har prøvd det på en Netcafe.
Shaper^ Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 eller så kan du jo laste det ned med bittorrent selv om det ikke er så veldi lovli Hva er det som er så ulovelig med en BETA da? En Beta er som en demo bare med enda mere mangler og masse buggs i seg! Er demoer og ulovlige eller? nei akkurat.
pronoob Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 eller så kan du jo laste det ned med bittorrent selv om det ikke er så veldi lovli Hva er det som er så ulovelig med en BETA da? En Beta er som en demo bare med enda mere mangler og masse buggs i seg! Er demoer og ulovlige eller? nei akkurat. Den versjonen du laster ned er en cracket versjon, dessuten er det ikke meningen at du skal ha den betaen, den er ikke engang gitt ut til de med CZ, dermed er det ulovlig.
Shaper^ Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 (endret) eller så kan du jo laste det ned med bittorrent selv om det ikke er så veldi lovli Hva er det som er så ulovelig med en BETA da? En Beta er som en demo bare med enda mere mangler og masse buggs i seg! Er demoer og ulovlige eller? nei akkurat. Den versjonen du laster ned er en cracket versjon, dessuten er det ikke meningen at du skal ha den betaen, den er ikke engang gitt ut til de med CZ, dermed er det ulovlig. Den jeg lastet ned? Har jeg sagt at jeg har lastet den ned? Nei! Men det jeg prøver å si er at en beta er jo ikke spillet engang, det er jo mindre enn en demo (og det er ikke mye på de nei). Jeg har prøvd Betaen på et LAN og den som jeg prøvde der hadde 1 mapp og en HAU med bøggs, den lagga noe villt og Men du har litt rett med det at den er craxxa ja så da er den ikke helt lovlig nei. Men jeg venter 3 dager jeg så har jeg Betaen LOVLIG! Endret 15. august 2004 av Shaper^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå