Gå til innhold

iTrip - hvor får man tak i den nå?


Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å skaffe meg en iTrip - ser ut til å være den billigste løsningen om jeg skal spille musikk i bilen

(selvfølgelig bare i utlandet, det er jo ikke lov å bruke en så vanvittig kraftig FM-sender her i Norge ;))

 

Men hvor kjøper jeg den? Er det ulovlig å selge den i Norge, må jeg kjøpe fra utlandet?

 

Er det noen som kan kommentere lydkvaliteten, blir den god?

 

Takk for alle opplysende svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må jeg vel bestille fra utlandet da...

 

Monster Cable har også en FM sender til iPOD

http://www.monstercable.com/computer/produ...er.asp?pin=2084

 

Den kunne jo være et alternativ, men den er jo dobbelt så dyr som iTrip'en! Er den dobbelt så god, tro? :p

 

Det varierer fra bil til bil, men det blir ikke CD eller P3 kvalitet. Det pleier å være litt vanlig radiostøy.

 

Hva er eg. vanlig radiostøy (småknitring hele tiden?), og er det verdt å kjøpe iTrip med det i minnet? Jeg har en standard Blaupunkt RDS Radio/CD-spiller i bilen (Golf 2000-modell), og pleier ikke ha noe problem med knitring - 99% av tiden blir lyden krystallklar på de store radio-stasjonene. Tror du jeg vil bli skuffet over kvaliteten, kixnare?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg testet Monster sin icar FM sender fra trondheim til moss og tilbake i helga.

 

Produktet fungerer som bare rakkern og anbefales på det sterkeste!

Nå var ikke bilstereoen i bilen noe å skrive hjem om, men lyden var like god som vanlig radiomottak. Og etter hva jeg har lest skal lyden være mer en god nok. Om ikke akkurat cdkvalitet så ihvertfall god!

 

og den kan kjøpes i norge ja:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124471&cks=SER

 

(bare ikke si det til noen :) )

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte min monster-cable hos Apple på Ullevål (1/2 år siden), men vet ikke om de selger den lenger... Er litt støy, men varierer veldig på hvilken bil jeg kjører... ( 03 Golf = Lite støy, 03 Saab 9-5 = Litt mer støy ) Har sett at det finnes løsninger for å koble ipoden rett på cdskifter inngangen, men husker ikke helt hvor det var i farten...(vet ihvertfall at apple og bmw har en avtale så du kan få det "orginalmontert" med kabel hvor du kobler opp ipoden i hanskerommet og styrer den fra bil-sterioen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...