Gå til innhold

Er det noen som har oc sitt x800xt kort her?


audiomur

Anbefalte innlegg

Det viktigste er bra "flyt" i spill.Har sett noen på forumet her som påstår de kan spille D3 på ultra med fin flyt.DERE må gå dypt inn sjelen og spørre:juger jeg nå?På mitt opppsett flyter det IKKE 100% på ultra.MEN:er litt nyskjerrig her.Har oc prosessor til 3,6 med xt kortet (asus)default(catalyst 4.9).Fikk kun 1280 på 3dmark03 default.Har prøvd og enable oc på 4.9 men får dårligere resultat.Erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det viktigste er bra "flyt" i spill.Har sett noen på forumet her som påstår de kan spille D3 på ultra med fin flyt.DERE må gå dypt inn sjelen og spørre:juger jeg nå?På mitt opppsett flyter det IKKE 100% på ultra.MEN:er litt nyskjerrig her.Har oc prosessor til 3,6 med xt kortet (asus)default(catalyst 4.9).Fikk kun 1280 på 3dmark03 default.Har prøvd og enable oc på 4.9 men får dårligere resultat.Erfaringer?

1. Overklokk CPU mer

2. Overklokk skjermkortet manuelt fremfor å bruke overdrive.

3. slå 13000 i 3dmark03.

3,5. finn humus 3dtweak elns til doom3, evt PM meg så skal jeg linke til deg i "mårra" når jeg står opp~~ i 3tia.

4. spill doom3 på ultra high uten AA eller med2-4xaa med utmerket flyt (avg fps ~~80+)

 

ps, vær forsiktig ;)

Lenke til kommentar

1280 3Dmarks? Skrivefeil eller? Hvis ikke er selvfølgelig noe helt på tryne...

 

men en x800XT skal det ikke være noe problem å kjøpe på ultra så lenge resten av masinen ikke er på tryne. Husk å bruke den nye OGL kjernen fra de nyeste beta driverene. De gir en veldig merkbar gratis boost i D3 (og andre OGL-baserte spill).

 

Når det er sagt, så er forskjellen mellom high og ultra nesten umulig å se. Ville heller kjørt "high" med masse AA og AF (spesielt) enn "ultra" med mindre. Total-resultatet vil utvilsomt bli bedre slik.

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Har litt samme problem selv. Folk med dårligere 3dmark enn meg påstår at det går "helt jevnt" og "ingen hakking" med den og den oppløsningen, mens jeg selv helt klart ser at det ikke går helt jevnt til alle tider. Det har vært slik med alle maskiner og alle kort jeg har hatt, så jeg har vel kommet fram til den konklusjonen at det er veldig stor forskjell på hva folk mener med "helt jevnt" og "ingen hakking". :shrug:

Har tilogmed opplevd folk som påstår at vanlig film på tv/kino går "helt jevnt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...