Gå til innhold

jeg HATER cover designere!


Anbefalte innlegg

ja det er riktig, de feminime folkene som har designet coveret til dette fenomenale spillet har prestert å gjøre den for "stram" rundt halsen der cden skal trees på!

var her om dagen, jeg bestemte meg for en formatering. hadde det travelt med å fikse alt klart da jeg skulle bort. tar ut cden og putter den i coveret, merket den strittet litt imot men jeg vrikket den på plass.

så da var jeg ferdig med innstalleringen av windows, så etter drivere og "must have" programmer skal jeg da legge inn bfv. putter cden i maskinen, ingenting skjer, prøver å trykke på "Open" og den er tom. jeg var da overbevist om at det bare var et mindre problem som kunne fikses,til min store forskrekkelse var det nå en tydelig knekk ca. 1cm inn på cdn(!). hvorfor i helv*** er de coverne så jæv** stram?!?:hrm::cry:

 

kan dette evt. bli returnert mot ny plate?

 

ikke ert meg ut da folkens, har jo brukt forumet en stund nå :blush:

 

edit: la ikke inn cd`n i coveret, vil tro jeg ga for mye bøy da jeg skulle ta den ut.

Endret av nord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ha krav på ny hvis det er coveret som er skylden i det, bare vis frem cover og CD og be dem prøve selv.

 

Somregel er det nok å trykke i midten på CD holderen i covere for å få dem til å slippe, men det er mange råttne covere der ute som er sånn som du beskriver.

Lenke til kommentar
ja det er riktig, de feminime folkene som har designet coveret til dette fenomenale spillet har prestert å gjøre den for "stram" rundt halsen der cden skal trees på!

var her om dagen, jeg bestemte meg for en formatering. hadde det travelt med å fikse alt klart da jeg skulle bort. tar ut cden og putter den i coveret, merket den strittet litt imot men jeg vrikket den på plass.

så da var jeg ferdig med innstalleringen av windows, så etter drivere og "must have" programmer skal jeg da legge inn bfv. putter cden i maskinen, ingenting skjer, prøver å trykke på "Open" og den er tom. jeg var da overbevist om at det bare var et mindre problem som kunne fikses,til min store forskrekkelse var det nå en tydelig knekk ca. 1cm inn på cdn(!). hvorfor i helv*** er de coverne så jæv** stram?!?:hrm::cry:

 

kan dette evt. bli returnert mot ny plate?

 

ikke ert meg ut da folkens, har jo brukt forumet en stund nå :blush:

 

edit: la ikke inn cd`n i coveret, vil tro jeg ga for mye bøy da jeg skulle ta den ut.

:!: :!: :!:

Lenke til kommentar

hadde samme problemet for noen uker siden.. dro til elkjøp hvor jeg hadde kjøpt spillet og sa jeg ville ha et nytt er ,men de nektet så jeg begynte å diskutere så heter jeg hadde stått i kassa i 10 min å diskutert fikk jeg en my cd. tror det var fordi jeg lagde en j**** lang kø :p

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar

Samme skjedde med meg. Hadde akkurat kjøpt meg Warcraft 2 battle.net edition, en sånn "best seller". Instalerte det på morgenen. Når jeg skulle prøve det utpå kvelden var jeg litt småtrøtt. Prøvde og prøvde å få den ut, men forgjeves. I et siste desperat forsøk røsket jeg cd'en ut av coveret. Jaja, fikk den jo ut, men etter jeg hadde lagt den i cd-stasjonen kom det ikke noe ikon eller noe som tydet på at en cd var inni stasjonen. Tok ut cd'en og tenkte at det kanskje var noen riper eller noe sånt. Men til min store fortvilese var cd'en brukket :ohmy:

 

Jeg fant senere ut at jeg hadde oversett at det sto: "push here"

:whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...