Gå til innhold

Epox barebone med Sapphire Radeon 9800 pro


Nunzio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her må jeg si meg totalt uenig med ahpadt, jeg prøvde å stappe inn det Sapphire kortet i et slikt barebonesystem og det gikk overhodet ikke. Dette pga. harddisken tok bort i skjermkortet. En må isåfall ta bort minnekortleseren, og stappe disken der kortleseren skal være for å få plass til det skjermkortet. Jeg spurte Komplett om det var plass til 9800pro i EpoXen, og dette skulle ikke være noe problem. Joda...er bra de sjekker ut at ting funker før de svarer... :no:

 

I tillegg virker det som PSUen ikke er dimensjonert for 9800pro da den var ustabil med det skjermkortet, mens derimot 9700pro funket utmerket.

 

Så dersom ahpadt klarte å stappe inn 9800pro er jeg meget interessert i å høre hvordan han gjorde det, og gjerne se bilder av dette ;)

 

Mvh

 

Raimo

Lenke til kommentar

Det skal gå ann, har en epox rett ved siden av meg (Riktignok uten skjermkort inni), men sånn som jeg ser det, er de god plass i den til både skjermkort og en kjøler.

 

Det du må gjøre for å få plass, er å røske ut eventuelt cd-rom/dvd/brenner etc, og hdd. Så setter du skjermkortet i, hdd'en og cd-romen til slutt. Det skal funke.

Lenke til kommentar
Det skal gå ann, har en epox rett ved siden av meg (Riktignok uten skjermkort inni), men sånn som jeg ser det, er de god plass i den til både skjermkort og en kjøler.

 

Det du må gjøre for å få plass, er å røske ut eventuelt cd-rom/dvd/brenner etc, og hdd. Så setter du skjermkortet i, hdd'en og cd-romen til slutt. Det skal funke.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...