CHB3 Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 (endret) Nu har det seg sånn at jeg kjøpte battlefield vietnam idag singelplayer går fint men når jeg skal spille multiplayer da kommer det en feil melding når jeg skal gå inpå en server "data differs from server" Er det noen som har noen råd? Takker på forhånd! Endret 14. august 2004 av CHB3
Croyfer Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 (endret) Denne feilmeldinga bruker å komme opp når man har cracka spillet, og serveren ikke kjører samme crack som du. Har du installert 1.1 ? Hvilke servere spiller du på? Crackede? Har du NO-CD-crack installert? Prøv å join BFV-serveren(e) til battlefield.no og se om du får noen feilmeldinger der... Endret 14. august 2004 av Croyfer
CHB3 Skrevet 14. august 2004 Forfatter Skrevet 14. august 2004 (endret) Har NO-CD på er lat gidd ikke og putte in og ut cdp plata hele tia. Skal prøve og reinstall og ikke installere no-cd. Spille på battlefield server ikke cracka iverfall men takk for hjelpa Edit: ja har installert v1.1 Har fått meg en ny pc også Endret 14. august 2004 av CHB3
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Har NO-CD på er lat gidd ikke og putte in og ut cdp plata hele tia. Skal prøve og reinstall og ikke installere no-cd. Spille på battlefield server ikke cracka iverfall men takk for hjelpa Edit: ja har installert v1.1 Har fått meg en ny pc også Ja, det har seg slik at når bf1942/bf:Vietnam er cracket så får du den feilmeldinga når du skal joine på nett, uansett om du har original cd key eller ej... Når du har re-installert, vil du finne ut at ALT fungerer utmerket!
Croyfer Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Ja, ikke bruk NO-CD-crack til BF:V - uten å bryte retningslinjene og snakke om cracks her, så må jeg si at BF:V-1-1.NO-CD fuker opp mer enn det hjelper til! Kjør Clean
CHB3 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 (endret) Ja nu funke alt på skinner. spillte til kl 8 i morges, det var så synsykt bra. Spesielt miljøe var veldig bra Takker for veldig raske svar Ja clean er best det har jeg lært meg Endret 15. august 2004 av CHB3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå