nomercy15 Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 hei har begynt og lage en cs fragmovie og lurer bare på om noen vet om noen programmer som jeg kan bruke til å sette i effekter (slow motion spess) prøvde windows movie maker men da ble kvaliteten på filmen helt ødelagt noen tips?
danilovic Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Tråder om å lage CS-filmer? Nei, det har vi ikke sett.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 noen tips? Bruk et program hvor ikke kvaliteten tvinges verken oppover eller nedover. Ser for meg at Win Movie Maker er låst til en oppløsning, akkurat som programmer som Pinnacle Studio osv. Premiere funker...
FuglFøniks Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Tråder om å lage CS-filmer? Nei, det har vi ikke sett. ^^ At folk ikke lærer...
nomercy15 Skrevet 14. august 2004 Forfatter Skrevet 14. august 2004 begynte med å lese den guiden da men da det første som står :Det har i det siste kommet en del spørsmål om hvordan man skal lage seg en counter-strike film, så jeg tenkte jeg kunne lage en liten guide på dette så slipper vi at flere spør om dette igjen (forhåpentligvis) Dette er jo litt rart siden det alt står forklart i niXon^^ sin CS 1.6 Guider, v1.2, men folk er vel litt late så de gidder vel ikke lese så langt så begynte jeg å leste 1.6 guiden i steden for.å der sto det ikke noe om det
nomercy15 Skrevet 14. august 2004 Forfatter Skrevet 14. august 2004 okay..har da lest litt å lært litt..bruker videomach og lurer på om det er noen slow motion effecter der da min engelsk ikke er på topp
Plomma2 Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 okay..har da lest litt å lært litt..bruker videomach og lurer på om det er noen slow motion effecter der da min engelsk ikke er på topp Ikke norsken din heller forstår jeg.. Du kunne jo ta en titt Her hvis du har en del høvdinger du vil blir kvitt..
nomercy15 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 tja..prøvde Vegas 5 uten hell å finne noen slow motion effekter skulle nesten tro at noe så simpelt som det skulle være lettere å få laget
Plomma2 Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 tja..prøvde Vegas 5 uten hell å finne noen slow motion effekterskulle nesten tro at noe så simpelt som det skulle være lettere å få laget Tjaaa.. Du kunne jo klikke på klippet og velge "tids lengde", men det er vel kanskje ikke så lett som jeg syns det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå