Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treg Nextgentel, 8% av hastigheten lang responstid


Anbefalte innlegg

Begynte i dag tidlig med ufattlig lang responstid og får bare 8% av den hastigheten jeg skal ha. Alt ser normalt ut med hensyn til oppsett i router.

 

Flere nett-tjenester virker ikke (timer ut) og mange sider kommer ikke opp i det heletatt.

 

Kort sagt så er hele nettet sirup nå.

 

Siden det ikke står noe på driftsidene tenkte jeg å høre om det er flere NGT kunder som sliter (sitter i Oslo)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke alene..har samme problem her i bergen (arna)

 

Torsdag fikk vi ny router (netopia 3351), fordi de skulle oppgradere sentralen og da ville ikke min gamle router funke. Men nå går alt treigt, er steik forbanne, gidder ikke betale for 500/100. Skal ha Charlie lingen, men nå har eg jo under den dårligeste pakken som nextgentel har. Prøvde å sende men mail, ang. dette, men ingen respons enda. Er flere her eg bor som har sammme problem..

 

Er drit lei nå, kan nesten ikke gjøre en dritt nå, alt jobber treigt som du sier. Henger seg opp osv..

Lenke til kommentar

Jeg kom nettopp hjem fra ferie, NGT linjen min fikk jeg bare 55Kb/s på... :no:

 

hadde av en eller annen grunn bare ca 1200kb før jeg reiste - på en delta (2400/640) linje. Jeg oppgraderte firmware for to-tre mndr. siden, men heg har ikke gjort noe i det siste. Burde jeg oppgradere? Har ikke fått noe bekjed fra NGT.

 

Kom hjem for noen timer siden, så NG¨T's kundetelefor er ikke oppe, må vente til mandag :cry:

 

jaja, tror kanskje Nextgentel skulle tatt en gjennomgang av virksomheten sin :p - må jo være mulig å oppdage at opptil flere linjer ikke fungerer skikkelig. :whistle:

 

Sitter i Bergen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...