Gjest QbeC- Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hei dere. Nå er jeg dritt lei denne feilmelinga som kommer opp når jeg skal starte et spill. Den samme kommer opp med mange andre orginale spill jeg har kjøpt. Feilmelding: Please loginn whit administrator privileges and try again Men jeg er admin på min pc. Hva gjør jeg? P.S. Har spurt om dette før, men ingen gadd å hjelpe til!!!
CannibalCorpse Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hei dere. Nå er jeg dritt lei denne feilmelinga som kommer opp når jeg skal starte et spill. Den samme kommer opp med mange andre orginale spill jeg har kjøpt. Feilmelding: Please loginn whit administrator privileges and try again Men jeg er admin på min pc. Hva gjør jeg? P.S. Har spurt om dette før, men ingen gadd å hjelpe til!!! Du er sikker på du har admin rights? Mener jeg fikk den meldinga første gangen jeg og (husker ikke helt ) men logget inn med ren administrator kontoen da funka det. Jeg har renamet (!) min admin konto så det kan ikke være det som klikker hos deg. Husk å gå gjennom sikkerhet/adgangs listen på FarCry katalogen og påse at din bruker har minst lese, skrive og endre rettigheter. Hm er ikke så sikker om detta vart lesbart er litt sliten nå men prøv jaffal det siste der
Gjest QbeC- Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 (endret) Problemet er løst. Men så kom det et nytt. Det nye problemet er: FarCry has encountered a problem and needs to cose. We are sorry for the inconveience. Jeg har reinstallert spillet. men det hjelper ikke. Hvordan løse dette problemet da? EDIT: Jeg har patchet spillet til 1.2 Endret 13. august 2004 av S:T:A:N:D
CannibalCorpse Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Problemet er løst. Men så kom det et nytt. Det nye problemet er: FarCry has encountered a problem and needs to cose. We are sorry for the incinvience. Jeg har reinstallert spillet. men det hjelper ikke. Hvordan løse dette problemet da? Off den der kan være mye rart... du har 1.1 patchen? du har nyeste grafikk drivere? nyeste lydkort drivere? chipset/hovedkort drivere? bios? windows update? har du s-ata og raid for eksempel last ned nyeste drivere der og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå