enurweb Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg har MTU link som levrandør for bredbåndet mitt hjemme, så har jeg sett at MTU link har 3 måneders oppsigelse. For det første, noen som vet om dette stemmer? I så fall, er det noen som vet om det er 3 måneder siden jeg egentlig var Kvalito kunde men nå MTU link siden Kvalito ble kjøpt opp av MTU? Jeg tenker seriøst på å bytte levrandør men i kontrakten som jeg hadde med Kvalito har jeg bindingstid på 12 måneder. Jeg ble Kvalito kunde i november/desember 2003. Råd eller tips på hva jeg bør gjøre og hvordan gå frem?
Stor Oddnoga Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 (endret) Sende en mail/ringe til MTUlink og spørre? Endret 13. august 2004 av Swag
salif Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Går helt fint å bryte bindingstiden så lenge du skal/kan ha linjen i tre måneder til. Dvs. Du er nødt til å sende en mail til MTU Link der du forklarer at du skal si opp linjen din, deretter venter du bare på en bekreftelse på dato F.eks 3 måneder fra i dag.
brillan Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg var kvalito kunde, så kjøpte mtu-link opp kvalito. Så sa jeg opp linjen å sitter på på catch linje. Oppsigelsen kostet meg ikke noe.
enurweb Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Tror jeg vil gå over til Charlie pakken til NextGenTel jeg... Håper denne fungerer bedre enn MTU linjen min altså. MTU linja mi detter jo ut flere ganger om dagen noen ganger (bare i ca 1 minutt om gangen men plagsomt er det). Takker for råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå