Uin Viel Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Er det noen som har prøvd Beyond Divinity? Et genialt spill mener jeg, hva mener dere?
Passasjer Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg har prøvd Divine Divinity, som sugde noe verre!
Aasgaard Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Har spilt både Divine Divinity og Beyond Divinity mye. Knakende gode spill begge to. Rollespillelementene fra Baldur's Gate og action fra Diablo. Kan absolutt anbefales for alle som ikker har prøvd dem. Vi har omtaler av begge spillene her på Gamer.no. Bare å bruke søkefunksjonen på forsiden, hvis noen skulle være interesserte.
petterbaa Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 liker ikke 2d rollespill, så dette falt ikke i smak prøvde det litt i førsten men gadd ikke mer, spill som gothic og morrowind er spill mer av mitt hjerte
Seppe . Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Jeg har prøvd Divine Divinity, som sugde noe verre! Du prøvde sikkert spillet i 10 min. og fant ut at det var elendig siden det var i 2d
Rafael Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Jeg foretrekker faktisk RPG-spill i 2D, det gir spillet mer dybde.
Thombr86 Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Jeg foretrekker faktisk RPG-spill i 2D, det gir spillet mer dybde. Selvmotsigende, men sant
Rafael Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Vel... det var en del av ironien Om du fattet det så mente jeg (på en rar måte) at RPG'er i 3D ofter har for lite spilldybde, der spill i 2D ofte setter de riktige elementene på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå