Gå til innhold

Da var mitt Pov 6800GT i box

Robin B

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke testet så mye enda men har loopet 3dmark-03 på 400/1.1 og kortet er helt stabilt der, temp ligger på 69c under load noe jeg synes virket fryktelig lavt etter hva jeg har lest tidligere.

Vifta på dette kortet klarer jeg ikke å høre over mitt gamle 9700Pro, noe jeg er veldig fornøyd med tatt i betraktning at jeg kjører med vannkjøling på Cpu. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis med nytt kort :thumbup:

Har klart å kjøre 3Dmark03 med 445/1156. Men da med litt artifacts. Med Auto detekt, kommer det opp i 385/1100. Synes heller ikke at viften bråker noe. Svært stille, egentlig.

Skrevet
Har ikke testet så mye enda men har loopet 3dmark-03 på 400/1.1 og kortet er helt stabilt der, temp ligger på 69c under load noe jeg synes virket fryktelig lavt etter hva jeg har lest tidligere.

Vifta på dette kortet klarer jeg ikke å høre over mitt gamle 9700Pro, noe jeg er veldig fornøyd med tatt i betraktning at jeg kjører med vannkjøling på Cpu. :)

Når jeg kjørte mitt gamle GT kort (solgt, venter på nytt) med modda bios som ga 1.4v til coren, var load temp helt oppe i 100grader.Dette var med orginal kjøling. Hjalp endel med vannkjøling på det ja. Med orginal kjøling, å orginal volt (1.3v) var max load temp ca 80 grader. Kortet gikk da som 400/1100. Med moddet bios å vann, gikk det som 445 på Coren mener jeg på. Du får bare ta det litt å litt opp, så får du gi tilbakemelding på hvor høyt den vil stabilt. Hva får du på autodetect OC da?

Skrevet
Hva klokker det til hvis du bruker Auto detekt ??

Har ikke prøvd med det, men brukte RivaTuner.

Syns Coolbits var elendig til å klokke med..

Skrevet

Takker alle sammen :) . På auto så får jeg 404/1100, men skal teste litt senere og gi en tilbake melding. Har ikke fått tid til å teste så mange spill enda men det kommer.

Skrevet

Bare en liten oppdatering, har enda ikke funnet øvre grense for hvor Gpu`en stopper men har testet på 435/1100 i Doom med 4xaa og 8xaf. Så jeg må ha vært veldig heldig, skal prøve litt mere senere.

Skrevet

Coolbits:"Yo GeForce dude.. alles gut?"

GeForce:"'Zup coolbits? Alt er goodie."

Coolbits:"cool, cool, bare lurte på hvad du kan clocke max på eh?"

GeForce:"ahh.. hehe no prob, la meg sjekke.".

Sånn sjekker coolbits max OC :D

Simon

Skrevet
Coolbits:"Yo GeForce dude.. alles gut?"

GeForce:"'Zup coolbits? Alt er goodie."

Coolbits:"cool, cool, bare lurte på hvad du kan clocke max på eh?"

GeForce:"ahh.. hehe no prob, la meg sjekke.".

Sånn sjekker coolbits max OC :D

Simon

LOL :D

Skrevet
Kjøleren på mitt POV 6800 Ultra kort bråker iallefall....irriterende!

nVidiaSilencer kommer snart, så da blir vi alle kvitt den bråkete vifta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...