Gå til innhold

ms flight simulator 2002 når kommer det til norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare si at grafikken var helt sjef i FS2002!! Gikk silkeglatt på min Duron 945 MHz, 256 MB Ram og G1 DDR m/WinXP. Har aldri spilt FS før, men dette må jeg si ga mersmak! Savner dog skikkelige krasj, dette blir bare for kjedelig Bill!!!

 

Snakker ikke her om maskinkrasj, men om flykrasj... :smile:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: jovaa på 2001-11-06 16:23 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

hmm..må da komme en patch ellerno? syns selv verden burde gå videre. hadde aldri tenkt på å fjerne de, eller tenkt over det hvis jeg skulle kresje i en skyskraper. men det er min mening!

Lenke til kommentar

Vel. Det er jo helt greit å fjerne WTC da. For de fins jo tross alt ikke lengre. Men at det ikke går an å krasje i dem er latterlig. Sensur kaller man slikt! Hvis jeg krasjer et fly inn i en bygning, så vil jeg se flammer, eksplosjoner, og massevis av røyk. Skal det være realistisk så SKAL det være realistisk!

Lenke til kommentar

Flammer, eksplosjoner og røyk har det aldri vært i Flight Simulator spillene. Det har litt med retten til å ha med de forskjellige flyene å gjøre vil jeg anta. Det går nok helt tilbake til produsenten av flyet. Men det er jo tross alt i lufta det meste skal skje, ikke i bygninger eller på bakken. Hvis du vil oppleve slikt kan du jo heller kjøpe deg et combat fly spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

mulig jeg og Toa er litt for skytespill innspirerte ;D

 

enig i at det skal skje i lufta. har igrunn aldri vert flyspill intresert, eneste i nærheten må vere transporter tycoon ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...