Gå til innhold

Copyrighted files !


Anbefalte innlegg

Hei!
Har nå kjøpt meg en 7610 og lagt inn Psilock Extended File Manager og skal sende f.eks. en ringetone til en kamerat over blåtann, da får jeg den plagsomme Copyright beskjeden. :(

Den beskjeden fikk jeg ikke med 6600'n jeg hadde før, men det jeg ikke er så skråsikker på er om det var Psilock Extended File Manager jeg brukte for å få sendt ringetoner å diverse tinger. Noen som vet det?

Det er hvertfall så standard Nokia! Med SE kan man sende det man vil, men Nokia derimot :thumbdown: (akkurat på den delen da :p) Endret av _Ice-T_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Excelsion Skrevet 13/08/2004 : 13:12

Har nå hatt SE lenge jeg og fikk ikke sendt noen av de forhåndslagrede ringetonene til andre. Det er vel de du prøver å sende vil jeg tro.. 

 

Nei, jeg prøver å sende .midi eller .wav filer, men det funker ikke med 7610'n :(

Men det funka med 6600'n men asså, det er ikke så jævla nøye egentlig, bare irriterende fra nokia sin side, siemens å alle de andre vet jeg ikke med.

 

Tomat-Ulf Skrevet 13/08/2004 : 20:55

Jeg tror det er en ny smart (  ) måte for nokia å stoppe piratkopiering av spill og ringetoner.... Huff.. Håper det ike blir sånn på Oppdateringen til SX1.. 

 

Kanskje :hmm: hvertfall veldig irriterendes... :hrm:

 

 

Menne, her kommer enda 1 spm. Er det mulig å få 7610'n til å spille .wav og .midi filer høyere? Den spiller .amr filer ganske høyt, men ikke noe annet.

 

Kan ikke si at jeg er like fornøyd med 7610'n som jeg var med 6600'n, det var en konge telefon :yes:

 

Eneste jeg liker bedre med 7610'n er kameraet! Det er fett! :w00t:

Lenke til kommentar
Da må det jo være noe du gjør feil....ettersom det går ann å sende ringetoner med de fleste nokiane...

Eneste måten å få den til å spille filene dine høyere er vel å putte de på pc'en å bruke ett program til å skru opp volumet med...

Det er ikke sikkert det var Psilock Extended File Manager jeg brukte heller... men de ringetonene jeg prøver å sende er sånne som kommer fra f.eks. boomi eller inpoc eller noe lignende.

 

Har ikke prøvd de tonene som er innlagt fra før da.

 

Har alle tonene på pc'n me hva slags program skal jeg bruke da? er det ett program som stiller opp volumet på selve fila eller noe sånn da eller? :p

 

men tonene (lasta de ned på DC++) jeg har er opprinnelig til 3650 & 7650, kanskje det har noe med saken å gjøre? :hmm:

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf Skrevet 14/08/2004 : 14:15

Jeg pleier å sende filer fra FExplorer... Da kan du sende java-spill ++

 

Ok, det var det programet jeg brukte før, har fått tak i det nå, men, det funka fortsatt ikke :no:

 

Så jeg må vel prøve å skaffe en pirate update eller noe som Chris_p4_2.8@800 skrev.

 

Men da kommer det nokk ett spm, kanskje retta til Chris_p4_2.8@800 siden han sa det da, hvor kan jeg skaffe updates/pirate updates til 7610'n da? Det er jo selvfølgelig bare å svare for den som vil.

 

Takker for all hjelp så langt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...