Gå til innhold

Doom III - Engelsk språk-feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Doom III hvor de krever en engelsk versjon av XP i systemkrav...

Jeg har den norske og prøvde likevel. men når jeg skal starte Doom kommer det bare hvit skjerm med noen rubrikker i forskjellige farger. Og en feit firkant som skal forestille musen min.. Jeg hadde samme problem med GTA III, men aner ikke hvordan jeg skal fikse det.. noen som har peil på dette? jeg blir gal av å ikke få prøve doom eter å ha ventet så lenge. :wallbash:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Last ned DirectX 9.0c å se om det hjelper.

DirectX 9.0c improves the graphics, security, and performance of your operating system. Download and install this update for your Windows 98, Windows ME, Windows 2000, Windows Server 2003, or Windows XP-based system.

Hadde samme problemet. Ordnet seg med en gang etter jeg hentet ned DirectX 9.0c ;)

Endret av kag
Skrevet (endret)

Jeg prøvde å fikse det med språkinnstillingene, men det var selvfølgelig for enkelt til å være sant. Men skal laste ned DirectX 9.0c nå og se om ikke det funker. Tusen takk for tipset kag! :thumbup:

Endret av Atre
Skrevet

OK.. nå har jeg prøvd å laste ned directX 9.0c men det funket ikke.. :no:

KAG: har du noen andre tips? dette suger :hrm:

Skrevet

Det har vel strengt talt ingenting med denne saken å gjøre, da disse versjonene er helt like. Med andre ord så har ISO-versjonen av Doom 3 helt like spesifikasjoner og oppførsel som CD-versjonen. Dette vet jeg med stor sikkerhet.

Så da er spørsmålet mitt - har du lyst til å få denne brukeren advart for warez?

Skrevet
kag!!! Du er kongen i mitt land! drit i Harald og sonja! du har kvalifikasjonene! :yes:
det var selvfølgelig helt rett, jeg hadde ikke de siste driverne fra nVidia.
:thumbs: Takk fo all hjelp mann!

og Loeve: du kan @!&$*# kamerat. påstår at jeg har warez. tipper ikke xp'en din er legal. ikke kom med pekefingeren her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...