CIder Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Hei!. Jeg sitter fast på Monorail brettet. Etter å ha kjørt den elektriske "trikken" og snakket med han typen ombord der, kommer du frem til et stort "laste" rom med et kontrollrom opp trappen. Der skal man visstnok få åpnet en airlock men det kreves en kode.... Noen som har peiling?.
Sheel Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Du kan jo alltids se etter noe walkthrough, blir jo det samme det som å spørre her..
Mala Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Var på samme sted senest i går kveld hmm du skal kunne finn en PDA som ineholder koden en ålass, IFF eller noe sånnt. menne var det en kode på denn mainframenb da azzå? hehe husker ikkje, var så skremt eg spilt det i går, menne du!! Det blir verre litt eterpå i Delta labs Der måte eg gi meg
CIder Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 Hehe,takk for replies!. Finner PDA'en ja. Faktisk 2 stykker der men ingen med kode på.... Walktroughs finner jeg ikke på nett. Har funnet en men den var bare halvveis ferdig....
Zenit Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Hehe,takk for replies!. Finner PDA'en ja. Faktisk 2 stykker der men ingen med kode på.... Walktroughs finner jeg ikke på nett. Har funnet en men den var bare halvveis ferdig.... Heller ingen koder i audio-loggene? Husker brettet, litt usikker på hvor du finner koden. Synes det var ganske rett frem, men så har jeg for vane å snuse rundt i alle kriker og kroker og tar meg sinnsykt god tid på hvert brett. Oppdaget også at spillet i blant gir en hint ikke bare i PDA'ene. Var et nivå jeg fant koden i en PDA for å så oppdage at en skjerm viste et bilde av en annen skjerm hvor koden lyste opp med fete tall
rontonic Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Fant du ut av det CIder? Står fast her jeg også nå....
jke Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 en kamerat av meg gjorde den banen i går.han sa koden står i en mail på pda-en
CIder Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Ja,stemmer det. Koden står i en mail.... Takk til alle for hjelpen!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå