Gå til innhold

Doom3 og monorail brettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!.

Jeg sitter fast på Monorail brettet. Etter å ha kjørt den elektriske "trikken" og snakket med han typen ombord der, kommer du frem til et stort "laste" rom med et kontrollrom opp trappen. Der skal man visstnok få åpnet en airlock men det kreves en kode....

Noen som har peiling?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på samme sted senest i går kveld :hmm: hmm du skal kunne finn en PDA som ineholder koden en ålass, IFF eller noe sånnt. menne var det en kode på denn mainframenb da azzå? :w00t: hehe husker ikkje, var så skremt eg spilt det i går, menne du!! Det blir verre litt eterpå i Delta labs :tease: Der måte eg gi meg :no:

Skrevet

Hehe,takk for replies!.

Finner PDA'en ja. Faktisk 2 stykker der men ingen med kode på.... Walktroughs finner jeg ikke på nett. Har funnet en men den var bare halvveis ferdig.... :(

Skrevet
Hehe,takk for replies!.

Finner PDA'en ja. Faktisk 2 stykker der men ingen med kode på.... Walktroughs finner jeg ikke på nett. Har funnet en men den var bare halvveis ferdig....    :(

Heller ingen koder i audio-loggene? Husker brettet, litt usikker på hvor du finner koden. Synes det var ganske rett frem, men så har jeg for vane å snuse rundt i alle kriker og kroker og tar meg sinnsykt god tid på hvert brett. Oppdaget også at spillet i blant gir en hint ikke bare i PDA'ene. Var et nivå jeg fant koden i en PDA for å så oppdage at en skjerm viste et bilde av en annen skjerm hvor koden lyste opp med fete tall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...