Gå til innhold

TES: Digg character? Heavy Mage...


Anbefalte innlegg

I veldig mange RPG'er er det nesten selvsagt at magikere er pinglete typer med lave hitpoints og bruk av klær(unarmoured)/light armor. Jeg har spilt mange fighters i Morrowind og ville prøve å gå magiker veien, men hadde også lyst til å lage en utradisjonell type. Valge falt da på "Heavy Mage."

 

Hvis dere har noe å si om denne characteren, åpenbare svakheter (stealth, hehe) eller tips o.l. setter jeg stor pris på dette.

 

 

 

 

 

 

 

Cheezcake's Character

 

Character Name: Cedrick

Character Race: Nord

Character Gender: Male

 

Class Name: Heavy mage

Class Specialization: Combat

 

Favourite Attribute 1: Endurance

Favourite Attribute 2: Strength

 

Birthsign: The Lady

 

Major Skills:

- Block

- Heavy Armour

- Long Blade

- Destruction

- Acrobatics

 

Minor Skills:

- Athletics

- Conjuration

- Blunt Weapon

- Restoration

- Alchemy

 

 

This profile composed by the Morrowind Character Profile Creator program by Matt-Tyler Development: http://www.rpgplanet.com/morrowind/ozmorrowind/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den ser grei ut den, men personlig syntes jeg at Destruction er bortkastet, [i]ihvertfall[/i] når du har Long Blade som Major/Minor Skill. Conjuration kan jo være greit å ha, men jeg ville heller tatt Mysticism og Alteration. Jeg har også gitt opp å velge Athletics som Major/Minor skill, det har nesten ingen hensikt.

Men det er bare min personlige smak, den character'en din ser helt fin ut den :thumbup:
Lenke til kommentar

Selv funderer jeg å gå for dette

 

BraTTerN's Character

 

Character Name: BraTTerN

Character Race: Orc

Character Gender: Male

 

Class Name: Orcish Battle-Mage

Class Specialization: Magic

 

Favourite Attribute 1: Strength

Favourite Attribute 2: Intelligence

 

Birthsign: The Atronach

 

Major Skills:

- Heavy Armour

- Axe

- Conjuration

- Restoration

- Alchemy

 

Minor Skills:

- Block

- Destruction

- Alteration

- Mysticism

- Enchant

 

Det blir jo en pussig kombinasjon av skills, men det burde da være mulig å få noe morro ut av dette?

 

Ser for meg en frådende orc med en Daedric Battle Axe løpende :D AAAARGHHH

(noe alla Hellscream i WC3)

 

Edit: kanskje en ide å bytte Heavy armor med Medium? ettersom at Orchish armour er medium?

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Ved nærmere ettertanke har du nok kanskje rett. iom at jeg valgte acrobatics til å komme med fort fram med.

 

Minor Skills:

- Blunt Weapon

- Alteration

- Conjuration

- Mysticism

- Alchemy

 

Tro jeg går for dette...

Fjernet du Restoraion? Restoration kan være bra og ha... Men hvis du har Alchemy i høy level (75+) og Masters eller Grandmasters Alchemy Set, så lager du nok über potions allikevel. Jeg laget Restore Health 40 pts. for 120 seconds, som vil si at jeg blir uovervinnelig, siden jeg får opp 40 health i sekundet i to minutter.

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
Men hvis du har Alchemy i høy level (75+) og Masters eller Grandmasters Alchemy Set, så lager du nok über potions allikevel. Jeg laget Restore Health 40 pts. for 120 seconds, som vil si at jeg blir uovervinnelig, siden jeg får opp 40 health i sekundet i to minutter.

Du kan lage de enda sterkere hvis du lager noen fortify intelligence potion først.

For styrken på potions er påvirket av intelligense.

 

Men det visste du helt sikkert ;)

Lenke til kommentar
Men hvis du har Alchemy i høy level (75+) og Masters eller Grandmasters Alchemy Set, så lager du nok über potions allikevel. Jeg laget Restore Health 40 pts. for 120 seconds, som vil si at jeg blir uovervinnelig, siden jeg får opp 40 health i sekundet i to minutter.

Du kan lage de enda sterkere hvis du lager noen fortify intelligence potion først.

For styrken på potions er påvirket av intelligense.

 

Men det visste du helt sikkert ;)

Men det er lett for å ubalansere spillet der... Lag ti Fortify Intelligence, drikk dem. Lag ti til (som blir x ganger bedre), og drikk dem. Hold på så lenge du gidder. Til slutt får du noen potions som er Fortify Intelligence 10000 pts. for 4568357930 seconds. Det kan ikke være gøyt... Men du kan jo selge den da. Du får vel rundt 50 milioner for den :p;)

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...