anon12234 Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 hei, har nå gått til anskaffelse av den nyeste adobe premiere pro for å leke meg litt med fragmovies osv....... har sat op noen fete filmprosjekt med effekter osv.... men hvordan lager jeg opsettet om til en filmfil?, hvis jeg trykker enter så rendres jo kun hvert klipp uten musikken, og hvir jg trykker capture så står det at "capture device is offline", hvordan kan jeg fikse dette?, noen som er garva i adobe?
reactor Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 "Capture" er for å hente inn video fra f.eks. et DV kamera via firewire. I Premiere Pro så har du valg for "Export timeline" under "File", prøv denne heller. Her kan du sette opp codec, komprimering og i det hele tatt. Ellers så står alt dette i medfølgende dokumentasjon, vil anbefale deg å lese litt mer i denne om du har brukt masse penger på programmet.
anon12234 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 ikke 100% lovlig anskaffelse :S , takker for svar
jokki Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 skal du lagre filmen så trykker du på file---export---movie for å lagre filmen, hvis du vil reencode filmen for å få et bedre forhold mellom størrelse og kvalitet går du på file--export--adobe media encoder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå