friscus Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 ingenting funker bedre en goblin alchemist! han e helt rå, samtidig som han faktisk kicker ass.
uberhunter Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Eneste som funker med Alchemist er å creepe seg opp i level, Levle opp chemical rage eller hva d nå het og den slow+minus armour.. Få den på level 6 og konstant harrass med å ta en og en tauren/knight/abo/wyrm/chim whatsoever...
Chasseur Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Sysnes DH er den beste jeg. Hna har bra dmg, artige spells, syykt ultiamte, og når han er itemstacka, dreper han en hel hær..
Dux ducis Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Synes Blademaster er rå jeg. Han har mer dmg. enn DH som Zyfex nevnte i tillegg har han råe skills. Han er faktisk veldig bra mot NE. Bladestorm harver druid/archer/dryad-blandingen deres. Så har han også early game wisp harass. For ikke å nevne hvor fort den dreper en Warden, PoTM eller KoTG. Bloodlusted BM med items og lvl 3 critical strike er jo nesten bare gg ogå da =D Endret 20. oktober 2004 av Zythius
goggys Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Synes Blademaster er rå jeg. Han har mer dmg. enn DH som Zyfex nevnte i tillegg har han råe skills. Han er faktisk veldig bra mot NE. Bladestorm harver druid/archer/dryad-blandingen deres. Så har han også early game wisp harass. For ikke å nevne hvor fort den dreper en Warden, PoTM eller KoTG. Bloodlusted BM med items og lvl 3 critical strike er jo nesten bare gg ogå da =D Og han har blitt enda bedre nå som han kan gå gjnnom folk når han bruker wind walk
H4ngm4N Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Han er faktisk veldig bra mot NE. Bladestorm harver druid/archer/dryad-blandingen deres. Så har han også early game wisp harass. Nå går jeg aldri bm når jeg er orcs så jeg er litt usikker, men dreper bladestorm dryads? Sist jeg skjekka så var de imune to magic???
goggys Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Han er faktisk veldig bra mot NE. Bladestorm harver druid/archer/dryad-blandingen deres. Så har han også early game wisp harass. Nå går jeg aldri bm når jeg er orcs så jeg er litt usikker, men dreper bladestorm dryads? Sist jeg skjekka så var de imune to magic??? Er ganske sikker på at lvl 6 spells skader uniter som er imune mot magi.
uberhunter Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Nei, bladestorm er regnet som 'magic' ikke 'skill'.. Det er derfor ting som 'Bash' på MK funker på dem, siden det er regnet som en evne, ikke magi..
The_Zealot Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Dryads tar jo skade av starfall, så de er nok ikke immune til bladestorm! Liker nå archmage best, elsker å bruke blizzard mot store mengder archers/ghouls/footmen
H4ngm4N Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Liker nå archmage best, elsker å bruke blizzard mot store mengder archers/ghouls/footmen Jeg vet, han er artig. Bare synd at jeg aldri er humans untatt når jeg spiller random! Liker ikke de andre human heroene noe særlig, selv om de er gode!
friscus Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Brewmaster desidert den råeste helten. ikke bare banker han rumpeskinn med de awsome abilityene sine, men han kan ta i mot mer bank en tyskland anno ww2, og likevell komme seg helskinnet gjennom krigen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå