Gå til innhold

beste hero i wc3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste som funker med Alchemist er å creepe seg opp i level, Levle opp chemical rage eller hva d nå het og den slow+minus armour.. Få den på level 6 og konstant harrass med å ta en og en tauren/knight/abo/wyrm/chim whatsoever...

Skrevet (endret)

Synes Blademaster er rå jeg. Han har mer dmg. enn DH som Zyfex nevnte i tillegg har han råe skills.

Han er faktisk veldig bra mot NE. Bladestorm harver druid/archer/dryad-blandingen deres. Så har han også early game wisp harass.

For ikke å nevne hvor fort den dreper en Warden, PoTM eller KoTG.

Bloodlusted BM med items og lvl 3 critical strike er jo nesten bare gg ogå da =D

Endret av Zythius
Skrevet
Synes Blademaster er rå jeg. Han har mer dmg. enn DH som Zyfex nevnte i tillegg har han råe skills.

Han er faktisk veldig bra mot NE. Bladestorm harver druid/archer/dryad-blandingen deres. Så har han også early game wisp harass.

For ikke å nevne hvor fort den dreper en Warden, PoTM eller KoTG.

Bloodlusted BM med items og lvl 3 critical strike er jo nesten bare gg ogå da =D

Og han har blitt enda bedre nå som han kan gå gjnnom folk når han bruker wind walk

Skrevet

Nå går jeg aldri bm når jeg er orcs så jeg er litt usikker, men dreper bladestorm dryads? Sist jeg skjekka så var de imune to magic???

Skrevet

Nå går jeg aldri bm når jeg er orcs så jeg er litt usikker, men dreper bladestorm dryads? Sist jeg skjekka så var de imune to magic???

Er ganske sikker på at lvl 6 spells skader uniter som er imune mot magi.

Skrevet

Dryads tar jo skade av starfall, så de er nok ikke immune til bladestorm!

Liker nå archmage best, elsker å bruke blizzard mot store mengder archers/ghouls/footmen

Skrevet
Liker nå archmage best, elsker å bruke blizzard mot store mengder archers/ghouls/footmen

Jeg vet, han er artig. Bare synd at jeg aldri er humans untatt når jeg spiller random! Liker ikke de andre human heroene noe særlig, selv om de er gode!

• 3 uker senere...
Skrevet

Brewmaster desidert den råeste helten. ikke bare banker han rumpeskinn med de awsome abilityene sine, men han kan ta i mot mer bank en tyskland anno ww2, og likevell komme seg helskinnet gjennom krigen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...