XanderX Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 trenger jeg å kjøpe en S-ata kabel vis jeg kjøper en s -ata hdd
eivind04 Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Sata kabel følger ikke med harddisken. Noen hovedkortleverandører leverer dette med hovedkortet, så hvis du ikke har denne så må du nok investere i en. Sjekk også om du har overgang for strømkabel, ellers må du bestille den også.
Ko_deZ Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Mange sata disker har mulighet til å bruke de gamle strømkontaktene også. Bare så du vet at du muligens ikke trenger en slik overgang. -Ko_deZ-
[Protus] Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 (endret) følger det med s-ata kabel på dette abit kort og trenger jeg strømovergang på denne? western digital og denne brenner Endret 11. august 2004 av [Protus]
blacktower Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 følger det med s-ata kabel på detteabit kort Sjekk bundel her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4925&side=3 og trenger jeg strømovergang på denne?western digital På alle S-ATA baserte WD-disker kan du også bruke vanlig molex-kontakt. Ihvertfall på alle jeg har sett. og dennebrenner Tipper du trenger overgang til denne, men hvis du leser testen av hovedkortet ser du at det følger med en, så du skulle være i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå