Gå til innhold

Netshop og tilbakebetaling...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo salomo!

 

Ved en ordinær angrefrist utbetaler vi varens beløp umiddelbart. Det vil si at vi registrerer utbetalingen i vårt system så snart varen er ankommet hos oss, og selvfølgelig så sant returen godkjennes av vår returavdeling. Bankenes systemer kan ta opptil 48 timer før pengene faktisk er på din konto.

 

Håper dette forklarer litt av prosessen, og husk å ta kontakt med oss hvis det er noe du lurer på utover dette.

 

Ønsker deg og dere alle en videre god og varm sommerdag!

 

Mvh,

Andreas, Netshop

Lenke til kommentar

Bestilte en CRT-skjerm for en uke siden hos komplett, så når det kom så jeg at skjemen var veldig buet foran. Sendte en mail til komplett og spurte jeg kunne få bytte denne i en dyrere modell med flat skjerm foran. Skrev at jeg kun hadde åpnet esken for å se på skjermen. Fikk svar tilbake at jeg ikke kunne returnere denne skjermen.

 

Kan være at jeg må refere til angrefristloven, men dette er isåfall litt tåpelig når jeg brukte angrerett-skjema de har på siden.

Lenke til kommentar

torsvb: I ditt tilfelle vil angrefristen gjelde så lenge du kan sende den tilbake i originalembalasjen.

 

Man må jo få lov til å se på produktet før man velger å benytte angrefristen. Den er jo til nettopp for sånne tilfeller som du opplevde, nemlig at skjermen ikke var slik du trodde den var.

Lenke til kommentar

Skjermen var ikke så veldig dyr, så det er egentlig ikke farlig for meg. Slapp jeg gå tilbake til postkontoret med skjermen og, men synes det er litt dårlig av komplett.

 

Kommer nok til å bestille fra netshop eller noen andre neste gang jeg skal kjøpe meg skjerm, som blir når jeg skal ha meg LCD skjerm, når de blir billige og bra nok.

Lenke til kommentar

Heh, komplett prøvde seg på det samme hos meg for et par år tilbake.

 

De sendte tilbake varene mine med krav om porto for returen samt et brev om at de var "brukt" og jeg kunne derfor ikke returnere de. Etter en heller lite hyggelig telefon til returavdelingen ordnet det seg. Ikke bare løyg de om angreretten men de prøvde å få returportoen dekt også, er ikke lite frekke.

Endret av Jalmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...