Gå til innhold

PHOTOSHPcs, trenger lag knaper hjelp!

Nemorzuz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sikkert ta en titt i brukermanualen som fulgte med Photoshop.

Å lage en knapp dreier seg jo i de fleste tilfeller om å lage et rektangel med tekst inni.

Lager du et sort/grått rektangel bak det originalet og flytter det noen piksel til høyre og ned har du plutselig skygge.

Skrevet (endret)
Jah... jeg husker ikke hvordan man lager knapper i photoshop, knapper til hjemmeside forresten. :dribble:

Er du tilbakestående?

For ellers burde du ærlig talt ikke få det utrykket og sikle så voldsomt over noe sånt.

Endret av Neophus
Skrevet
Jah... jeg husker ikke hvordan man lager knapper i photoshop, knapper til hjemmeside forresten. :dribble:

Er du tilbakestående?

For ellers burde du ærlig talt ikke få det utrykket eller vaske golvet med væske fra munnen over noe sånt.

- Hæ??? Hva mener du med det der - er bare nyskjerrig...

Skrevet (endret)

Er du tilbakestående?

For ellers burde du ærlig talt ikke få det utrykket eller vaske golvet med væske fra munnen over noe sånt.

Helvetes retard, gå å heng deg selv, verdiløse krek.

TRÅDSTARTER: Helvetes dumme fitte, skyt deg selv før du skader noen med idiotien din, verdiløse fitte.

Endret av Neophus
Skrevet

Er du tilbakestående?

Helvetes retard, gå å heng deg selv, verdiløse krek.

TRÅDSTARTER: Helvetes dumme fitte, skyt deg selv før du skader noen med idiotien din, verdiløse fitte.

Du burde vært nekta adgang til forumet :thumbdown:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...