Gå til innhold

Grafikk feil i doom3 hos meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg spiller og (vet ikke om dataen min er bra nok til og kjøre det da, se profil for og se hvordan den er) det hakker på 800*600 AA av (vet ikke hvordan få av eller på AF) og på medium.

Har også testa 1024*7xx og da hakket det og, men jeg får hvite prikker på skjermen, det skjer uanz hvordan oppløsning. det er bare noen få prikker, men iriterende nok.

Også all skrift, i menyen og på pdaen osv er det ekkel "blur" effekt på, det er vansklig og lese hva som står der. Jeg har sett screen fra dere andre og dere har ikke problem med skriften.

Har dere noe for og fixe hvite prikkene, hakken og den "blur" effekten på skriften?

Jeg har desverre ikke tilgjenglighet til og laste opp screens.

(har ikke klokket noe som helst)

Endret av MeSa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Systemet ditt skulle være godt nok i massevis til spillet. Hvis du ser oppsettet mitt i profilen er det mye dårligere enn ditt. Jeg spiller i 800x600 med 4x AA og 4x AF med spillbar fps.

Blur effekten på skrift hadde jeg i NFSU, men jeg fant en patch på Google som fikset det. Du kan jo prøve å finne en til Doom 3.

Har du prøvd å reinstalere drivere til hovedkort og skjermkort. Prikkene på skjermen er mest sannsynlig artifacts. De kan komme pga av for høy tempratur på skjermkortet eller at det er klokket for mye.

Skrevet (endret)

De prikkene er fixet no (har ikke spilt så mye, spiller hest om mørke kvelder) og blur effekten er vekke, men jeg har problem med hakking (jeg satt på 4x AA og High 1024*7xx og jeg fikk 16fps, jeg fikk også 16fps på samme grafikk men på Ultra High)

Grafikken ser faktisk bedre ut no enn før.

Endret av MeSa
Skrevet

Jeg hadde også disse hvite prikkene, som også kalles artifacts. En reboot fikset det meste. Prøv å drepe de programmene som du ikke bruker for øyeblikket når du spiller, da vil du bruke mindre av PC-en, slik at Doom 3 får bruke mest mulig. Slike ting kan f.eks være Quicktime, Winamp, IRC eller whatever.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...