Gå til innhold

Hva syntes dere om ANGEL ?


Anbefalte innlegg

Det er ikke spesielt mange TV serier av det slaget som kan skryte av godt skuespill, for vi snakker om serieproduksjon av underholdning, underholdning man får med seg for å fylle ut dautiden på kvelden, ikke filmer man taper seg i over et par timer fantastisk eventyr (les: Pirates of the Carribien! hehe).

 

Buffy synes jeg var bra bare i starten, den første sesongen. Før den var over, begynte jeg å bli passe lei av gjentakelsene, og for å være ærlig gidder jeg ikke å se en ny serie med SMG om hun skulle dukke opp i noe lignende. Blondine vitsene hennes ble bare for mye i lengden. Det var gjengen rundt henne som fikk meg til å se serien.

 

Angel har holdt seg mye bedre enn Buffy, men har også tapt seg veldig mye etterhvert. Nå spiller det ingen rolle lengre om jeg går glipp av en episode eller to.

 

Dark Angel likte jeg godt på grunn av den post-apokalyptiske settingen og historien om forsøk med genmanipulerte mennesker. Det var mer enn action i denne serien, det var politikk og konflikter som strakte seg lengre enn bruk av våpen i mørke bakgater. Det handlet om en ny form for rasisme, nesten som i "I, Robot", bare at i Dark Angel er det helt OK å drepe "mutanter", inkludert spesialsoldatene, fordi de ikke er "som alle andre". De fleste av mutantene var ikke ondsinnede i det hele tatt, men ble drevet til å forsvare seg, noe som jo bare økte avstanden mellom dem og vanlige mennesker. Dette godt hjulpet av et visst selskap som jaktet dem som rever, med feige metoder.

 

Alias pleide jeg å følge godt med på, varierte action og spenning som bygger seg opp, ganske bra.

 

Smallville... hmm. Var bra i starten, men nå? *GJESP*.

 

Anyways, av disse seriene synes jeg Angel og Alias er best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Smallville er jo helt klart bedre enn angel :hrm:

:nei:

 

Og var paa en nett side der Angel kostet 13 US for den forste sesongen..

vis du kjopte den andre til sammen 34 eller noe saa var det resten da som kostet det samma som de 2 forste ..... Og ja er Angel fan og MAA ha orginalene .

 

maa se paa dukumentar i allefall av 5'ern menne den er vell ikke ute enda, eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...