Mazeking Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 På når det er dialog på spillet looper ofte deler av dialogn. Som Welcome to, welcome to, welcome to, welcome to this base.... Er det flere enn meg som er plaget med dette? Til min store overraskelse finnes det ingen instillinger for lydkvalitet i dette spillet. Har også forsøkt å sette ned billedkvaliteten i håp om at det skulle frigjøre litt ressurser til lydkortet. Lydkort Audigy2. 512 meg ATi 9700 2.1 Ghz MazeKing
Zardoz Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Er det noen som vet hvordan man kan rette på dette problemet?
Bytex Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) Vet ikke svaret, det skjer ikke hos meg, men det høres ut som CD-spillern ikke leser kjapt nok, eller må spinne seg igang hver gang den skal lese ei lydfil fra CD'n. Har hatt det problemet i noen andre (eldre) spill med speech som hakket i starten. Sjekk om DMA er slått på på cd-rom'en. Men hvis du bruker Full install og har alle lydfilene på harddisken hjelper jo ikke det.. Mener jeg husker at det var en sånn liten buffer du kan sette opp som CD-romen leser inn i hele tida. Read-ahead ellerno..sjekk i device manager. Endret 17. august 2004 av Bitex
Zardoz Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 hm, OK, skal sjekke i kveld. Takk Forøvrig er alle drivere oppdaterte, bruker mitt gamle SB Live Player (ja, jeg vet at det er håpløst gammelt og dårlig). Har også sjekket lydinstillingene i DXdiag. Flere tips, anyone?
Zardoz Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Fikset problemet ved hjelp av tips fra forumet på PlanetDoom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå