Gå til innhold

TV til 3-4 tusen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at de beste merkene til grei pris er Sony, Panasonic og Philips.

Klart at alle merker har modeller i mange prisklasser, men jeg har enda til gode å se disse tre merkene med dårlig bilde på.

 

Den du linket til så bra ut den.

 

Men merk deg at 28" wide er ganske lite, spesielt hvis du skal se 4:3-sendinger (noe de fleste vanlige programmer er).

 

Hadde ikke jeg hatt råd til en 32" wide, hadde jeg heller tatt en 28"/29" vanlig 4:3.

Men det er jo bare meg ;)

Lenke til kommentar

:roll:

 

Du får kvalitet, men ikke for den kresne.... jeg kjøpte en helt ny billig-tv, og merker helt ærlig ikke store forskjellen når jeg ser på dyrere og bedre tv'er....

 

Men for all del: det er jo en grunn til at ikke alle tv'er koster 2-3000, og det er jo at de er bedre, uten at alle merker forskjellene...

 

Daniel: Stikk innom butikken og ta en kikk hvis det er mulig. Og hvis du liker det du ser er det bare å kjøre på.... man trenger ikke alltid det kuleste og beste så lenge man er fornøyd selv.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden kjøpe du ikke Thomson WM100 til 3995,- Det er jo en tusen ganger bedre TV. Flatt billedrør og full pakke.

Kvaliteten kanskje...? Thomson er billigmerke

Tøv og tull. Thomson er merket som står bak alle analoge TV systemene som er i bruk i verden og er verdens nest største produsent av billedrør.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden kjøpe du ikke Thomson WM100 til 3995,- Det er jo en tusen ganger bedre TV. Flatt billedrør og full pakke.

Kvaliteten kanskje...? Thomson er billigmerke

Tøv og tull.

Helt enig med overLoad. Thomson er en av de største produsentene og leverer masse flotte produkter. Problemet er at vi bare ser et lite utvalg her i Norge, og det som kommer er stort sett billigutgaver.

 

Thomson er merket som står bak alle analoge TV systemene som er i bruk i verden ...   
Ikke helt enig...

Thomson har litt røtter og interesser både her og der, men det er kanskje å strekke fakta litt langt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...