Gå til innhold

LCD-TV interesserte se her! Atec LCD-TV 19"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du funnet ut noe mer ang. skjermene?

 

Jeg har også sendt spm. tim Mamoz, men skjønte ikke noe særlig av svaret...

 

PTR

Nei, jeg kjøpte en Samsung-skjerm isteden for. Fant ut det fort ble dyrt om man skulle ha med tv-tuneren. Mamoz forrvirrer med prising av de forskjellige utgavene av skjermen på det området.. :nei:

Lenke til kommentar

Atec 19" har flere modeller, analog, analog/digital og analog/digital m Tuner. Det er lydutgang på alle modeller med TV-Tuner, og ikke usb. Det følger med Teks-tv og fjernkontroll. Responstiden er 16ms. Atec bruker LG-Philips paneler, A-sortering, som betyr at de bruker de beste panelene fra produksjon. 3 års garanti.

 

Nå kommer det ny 19" fra Atec, og denne vil være tilgjengelig til uken. Den er rålekker, sort og sølv. Denne finner dere på hjemmesiden til Atec.

http://www.atech.co.kr/eng/

 

Hvis du er usikker på om Atec modellen du skal kjøpe har TV-tuner, så se etter typebetegnelse, feks: AL190-SNTP, AL170-DNTP... TP indikerer TV.

 

PS: Atec har også en 20" LCD-TV, billig og bra!

 

Henrik :thumbup:

Endret av hstormer
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hej alle Atec-interesserte!

 

Jeg har akkurat bestillt en stk. AL190 (SETP, med tv-tuner) på www.bestbuy.no til 3.499! Hadde sikta meg inn på AL190N, for å spare litt på penga.. men den er ikke på lager. Prisen har gjort et hopp på ca 500 kroner, da den har stått i mangel på alle nettbutikkene en stund. Jeg håper og tror det er et godt kjøp allikevel!

 

Da jeg bor i Danmark, pleier det å lønne seg å bestille i Tyskland, men jeg fant ikke noe der denne gang. Sparte oppunder 1000 kroner på å bestille en DVD-recorder der sist måned (Pioneer 530).

 

Som det beste rådet jeg har fått i forbindele med Atec-kjøpet vil jeg gjenta det her: Husk å undersøke modellbetegnelsen! Utover å hete AL190, har skjermene 4 bokstaver som visstnok sier noe om utstyr og egenskaper - SEDZ, SEWP, SNTP eller SETP. Jeg har ikke funnet en oversikt over dette på Atecs hjemmeside, men diverse søk i forummet har vært god hjelp.. hvis man kan stole på alt :) Jeg krysser fingrene og håper at alt står til som det skal når pakka kommer!

 

:mortex:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...