Magsf Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) Noen som vet noe om hvor de små ledningene fra en internal usb skal i "pin'ene" på et AsusP4C800 ? F.eks. Hvem pin ska GND på, data+ på osv? De har nemlig detti ut :/ Og jeg har lest manualen, det står ikke om akkurat det der. Endret 8. august 2004 av Codi0Ne
Magsf Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Jo, de gjør det... Jeg skjønte ikke noe av det vaffal. Det sto ikke no om hvor hver og en kabel skulle.
Magsf Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 (endret) Her er det som står i manualen: http://home.no/codi0ne/usb%20002.jpg ! Noen som skjønner noe av det? Endret 15. august 2004 av Codi0Ne
devo_thj Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 det er ikke der man kobler til en eventuell intern usb-sak det er antagelig en plugg som har pinner i to rader på henholdsvis 4 og 5 pinner.. er ikke sikkert hovedkortet ditt har en sånn plugg heller, men det vet jeg ikke noe om
Magsf Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 (endret) det er ikke der man kobler til en eventuell intern usb-sak det er antagelig en plugg som har pinner i to rader på henholdsvis 4 og 5 pinner.. er ikke sikkert hovedkortet ditt har en sånn plugg heller, men det vet jeg ikke noe om Jeg tror det, men ok. Men vet du åssen jeg kan få plugga disse små ledningene tilbake da? Endret 15. august 2004 av Codi0Ne
jirre Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 (endret) Hei! På det stedet du henviser til skal det kun strappes. Ingen tilkobling av ledninger. Du må nok bla litt lenger ut i manualen din, for å finne tilkoblingen. Edit: Side 2-30 i Manualen. Endret 15. august 2004 av jirre
Magsf Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Never mind. Det stod ikke i manualen. Men jeg og en kamerat bare fant sånn greie på internett så nå er det fiksa =) Takker for alle svar btw =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå