Gå til innhold

Valg av Amd64 cpu


Samcki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har selv amd 64 3000+ med CG-stepping. Klarte lett å kjøre den på 10*240 med boxed-kjølern. Normalt 10*200. Så denne klokker ganske greit. Får se snart når jeg kjøper bedre kjøler og klapper på med litt AS5 hvor høyt jeg får den. Satser på 2500 mhz.

Har kjøpt den samme cpu en, Skal klokke den eg og. Hva meiner du med CG-stepping ?

Lenke til kommentar
Har selv amd 64 3000+ med CG-stepping. Klarte lett å kjøre den på 10*240 med boxed-kjølern. Normalt 10*200. Så denne klokker ganske greit. Får se snart når jeg kjøper bedre kjøler og klapper på med litt AS5 hvor høyt jeg får den. Satser på 2500 mhz.

Har kjøpt den samme cpu en, Skal klokke den eg og. Hva meiner du med CG-stepping ?

Er faktisk ikke helt sikker jeg:D vet at jeg har det. Men det jeg (tror) jeg vet, er at steppingene viser litt om hvordan den klokker, og CG skal klokke bra:D håper det var greit... hmmm :roll: Kanskje jeg skal lese litt om det en dag...

Lenke til kommentar
Lest en del om steppingen... den skal være meget bra for overklokking.. så jeg håper på det meste.

Siden jeg skal kjøre vapochill håper jeg på å nå 2.6ghz i første omgang.

Tror nok det skal gå greit, hvis du ikek møter på en aldri så liten klokkings-mur en eller annen plass, eller at rammen din sier stopp. Du får jo ganske ok temps med vapochill, så det er ikke tempen som skal stoppe deg i første omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...