Gå til innhold

EverQuest 2 i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, nå nærmer tiden seg. EverQuest 2 er rett rundt hjørnet. De fleste land har butikker som allerede tar imot forhåndsbestillinger av EQ2 exclusive preorder og limited editions, og det er flere 'ingame' fordeler ved nettopp å forhåndsbestille. Jeg kan selvsagt bestille fra USA, men det virker litt meningsløst, og vil antagelig være treigere.

Jeg lurer rett og slett på om noen her vet om en norsk sjappe som selger preorders av EQ2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trudde ikke Everquest II skulle komme før i 2005 :)

Kommer den Europeiske og Amerikanske versjonen samtidig?

ifølge gamer så kjem det den 1. oktober 2004 i noreg. og vist du så tothegame så er den amerikanske datoen TBA (ikkje fastsatt)

Skrevet

Har bestillt DVD versjonen fra betafon.dk Jeg fant ingen i norge som hadde det jeg så jeg bestillte fra danmark. Skulle ikke ta så altfor mye ekstra tid det. Det er forvented den 6.9 står det der. Og de har starter cd'en som jeg håper de har sendt hehe. De har også collectors edition. Europeisk utgave er 1.10, men du kan koble på alle servere uansett hvilke versjon.

Skrevet

Trodde EQ2 hadde November som lanseringsdato jeg. Mulig at de sender ut software CD'er lenge før men lanseringen er nå i november vil jeg tro.

De har ikke en gang kommet til større Beta tester enda.

Gamesmix selger kun standard pakken. Jeg har lyst på Collectors Edition samt Starter Kit'en.

Will the Starter Kit be sold outside the US?

Yes. The Starter Kit is being distributed by certain retailers in the following countries:

Canada

UK

Germany

Australia

Austria

Scandinavia (Sweden, Denmark, Norway, Finland)

Frister også å bestille fra USA, men dersom lanseringsdatoene er den samme internasjonalt så må jo jeg kanskje vente 1 til 2 uker lengre enn alle andre, noe som er kjipt.

Har sendt mail til gamesmix og spurt om de ikke kan bestille inn alle typene (venter på svar).

Starter Kit'en er gratis i USA og inkluderer Journeyman Boots i spillet, samt en Character Creation tool som betyr at vi allerede nå kan lage rollene våre klare og få testet EQ2 grafikken litt i samme slengen. Dermed kan vi evt tweake/oppgradere maskinen til EQ2 lanseres.

Jeg er svært spent. Har lastet ned en masse EQ2 ingame spilling snutter fra gamespy. :)

-Wolf5

Skrevet

Status fra gamesmix.com.

Jeg sendte dette spørsmålet:

"Jeg sitter spent og venter på Everquest 2 lanseringen. I forbindelse med

det ønsker jeg å vite om dere kommer til å bestille inn EQ2 allerede nå

slik at jeg kan forhåndsbestille det samt Starter Kit som er tilgjengelig

for de som har forhåndsbestillt?

Jeg ønsker å kjøpe 2stk av Collectors Edition nemlig, samt starter kit til

hver av dem."

Fikk dette svaret:

"Så fort innkjøpsavdelingen har avtalene i boks, vil den komme på siden for forhåndsbestilling. "

Så nå er det bare til å vente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...