Gå til innhold

Liberty City Mod til Vice?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har hørt om at det skal finnes en Liberty City mod til gta Vice city, som gjør VC's solfylte strender om til Liberty's bråkete gater!

Altså, modden bruker samme motor som VC (samme grafikk, mulighet til å skyte bil-ruter og dekk, kjøre motorsykkel, osv)

Men denne modden finner jeg ikke! Jeg har leta i uendelig lang tid på bla. Gtagaming.com, men bare funnet noen fixes til denne modden!

Noen som kan hjelpe meg og kanskje linke til en download??? :dontgetit:

PS: Modden skal ta ca 63MB (det var i allefall det som stod i PcGamer)

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ehh, tror jeg må gå nå, skal ut å klippe gresset med neglesaks :ermm:

Men skal kanskje revurdere hvis du er av det motsatte kjønn og ligner litt på Charlize Theron :dribble:

Endret av MU26599
Skrevet (endret)

Hva med <<Mayor vice city mod>> det funka det ;)

This mod adds many new features to Vice City. Including : The ablity to get gas, sit down, many new bodyguards, missions, properties, and even the ablity to become mayor! Yes this is what you wished Vice City could have.

Trykke her-->> New Vice City 2004

Her lå det noen flere også --->> Codename: Vice City

Endret av MU26599
Skrevet (endret)

Liberty city moden er ganske kul, grafikken i LC med Vice City-motoren er mye finere og mere stabil enn med den gamle GTA3 motoren. Men det er ingen oppdrag overhodet.

Men du får jo mulighet til å rase rundt i LC med PJC600. Minimapen viser bare safehouses du har, men alle sammen er godt fylt opp med våpen.

Og alle bilene og fotgjengerne er jo fortsatt med.

Hvis du holder shift og høyreklikker spawner en PCJ og en Hunter (apachehelikopter med raketter) rett ved siden av deg :) Endelig mulighet til å skrike DEATH FROM ABOVE!!!!!!! i liberty city også!

Endret av Bitex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...