lmoxness Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hei sann folkens. Har et lite problem. Pc'n min har oppført seg litt rar i det siste. Under Power On Self Test kommer et langt biip, lengre enn normalt. Finner ikke noe om dette i manualen.. Har nettopp lastet ned manualen fra MSI sine hjemmesider. Kortet jeg har er et: MSI K7T266 Pro (MS-6380) / MS-6380LE Noen som har peiling på hva dette lange bippet betyr?
lmoxness Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Ja da, den loader Windows, å restarter seg kun under "hard" jobbing.
endrebjo Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Kan være overoppheting eller en dårlig PSU. Hvor varm/kald er CPU'en??
LA8464 Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Hei, se om minneinstillingen står på latency 2,5 kortet får endel oppstart/drift problemer når den står i 2,0
lmoxness Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Cpu er ganske varm. 65 grader. Men det skal ikke ha noe å si på AMD. Har hatt denne varmen ganske lenge. Minneinstillingen står på 2.5 så der er vel også alt vell
dchwel Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Cpu er ganske varm. 65 grader. Men det skal ikke ha noe å si på AMD. Har hatt denne varmen ganske lenge. Minneinstillingen står på 2.5 så der er vel også alt vell Eg syns da 65 grader var litt mye! Ka om du prøver å eventuelt rense vifta litt, eller ny for den saks skyld....
lmoxness Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Nei da er ikke for varmt enda.. Har bestilt nytt HK, CPU, vifte å skjermkort.. HK bynner å ta kveld, er helt sikkert det som lager problemer. Men vill gjerne vite hva det er. CPU'n er det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå