Mr D Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 CW 25 M0 64MRKlarte ikke å finne noe som helst om akkurat den modellen, men fant data på liknende som skal ha samme chassis. Disse TV-ene støtter ikke s-video på scart, men noen versjoner kan ha separat s-videoinngang i tillegg til scarten. Så hvis du bruker s-videokabel og overgang til scart sier jeg fortsatt: Jeg er mye mer overrasket over at det ble fargebilde fra den andre maskinen enn at du får svart/hvitt. Bruk komposittadapter.
sun360 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 For den saks skyld så greier jeg hellerikke å finne info om akkurat min modell, fant en som lignet design messig :CW 25 M0 64NR , bortsett fra at jeg kun har en scart og that's it. Hvor skal jeg plugg inn en slik komposittadapter? ( ikke le!)
Mr D Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Hvor skal jeg plugg inn en slik komposittadapter? ( ikke le!) Mellom kabelen og scartovergangen.
356speedster Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jeg kjøper kortet hvis du ikke har bruk for det, send en PM
sun360 Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 (endret) Når det gjelder kortet har jeg allerede sagt at jeg ikke var interessert (han måtte ha svaret før lørdag morgen..... ) Til Mr D. Skal kjøpe den på mandag... så for vi se.... Takk så langt ( dette gjelder alle sammen!!!! ) Endret 8. august 2004 av sun360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå