sebaeide Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hei Jeg skal flytte til Oslo nå om en måneds tid og er på utkikk etter leilighet. Jeg står ganske fritt til å velge hvor jeg vil bo så da tenkte jeg det hadde vært kult å flytte til en leilighet hvor det var mulighet for å få internett fra Bredbåndsfabrikken! Vet noen om en oversikt over steder det er tilgjengelig? Bredbåndsfabrikken selv vil ikke fortelle meg det. List gjerne opp steder dere vet det finnes. På forhånd takk! Med vennlig hilsen Sebastian Probst Eide
Goophy Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 De vil ikke ha flere nye kunder. Kun de som har hatt det leeenge som får altfor billig 10mbit.
asimov Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 endel boretslag på grunnerløkka,bjølsen/sagene iallefall mulig er et par andre steder jeg ikke husker i farta
sebaeide Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Ok. Takk. Jeg prøver bare å finne et ca område så jeg kan finne meg rom i et boretslag hvor det allerede finnes! Seb
joebush Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Har en kamerat på Carl Berner som har det. Like ved T-banen.
Panter Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 (endret) Kjapt og enkelt om Bredbåndsfabrikken - BBF, som er fullt operativt i dag; http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2067752 Der finner du også link til steder i Oslo med Bredbåndsfabrikkens nett innlagt. Lykke til! :-) Endret 6. august 2004 av Panter
eirikJO Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Eller legg inn autosøk på finn.no med "bredbåndsfabrikken" som ord i annonsen. Det har jeg gjort, og jeg har en god liste på hvor de tilbyr tjenester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå