chairgame Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 når jeg bare har spillt i ca 1 min, så kommer det et vindu om en feil med doom3, og spillet avsluttes. hva er galt?
IntelAmdAti Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Prøv å klokk ned pcen kraftig, du er godt mulig du har for dårlig kjøling. Åpn opp kabinettetet og få gjerne en bordvifte til å blåse på maskinen hvis det trengs (for å se etter feilen selvsagt, det er ikke sunt med bordvifte blåsende på pc).
chairgame Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 det er ikke noe problem med kjølingen, skjermkort ca 56 på load og cpu 50-55 på load
ophylicious Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 (endret) Jeg tror kanskje feilen er at du har en piratkopi? Er ikke alltid alle piratkopier funker. Endret 7. august 2004 av ProxymuZ
Gainwardseifer Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Eg har pirat-kopi Virker bra her... men, kor i spille, er det dette skjer?
Shaper^ Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Oppgrader driverene dine til nyeste versjon + direct x (9.0c)... Hva slags hardware har du og hva står på feilmeldingen du får?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå