Gå til innhold

PCutstyr eller MPX - hvilken leverer raskest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gode erfaringer med MPX på hurtighet (og fleksibilitet ved retur) mens pcutstyr har jeg tidevis opplevd som "unødvendig" treige (3-4 virkedager før de sender ut lagervarer) litt men ut fra deres reklamekampanjer i vinter (og nye garantier) så vil jeg anta de har endret litt på rutinene her. Tryggeste er vel likevel MPX.

 

Bor du på sørlandet bør du uansett velge PS, har enda tilgode å se dem slått - varene er fremme mårran etter du har bestilt dem :thumbup:

Lenke til kommentar

PC utstyr har etter min erfaring (tilnærmet) ikke eget lager i det hele tatt, men opererer med fiktive lagerbeholdninger ved å speile lageret til Norek..

 

MPX har derimot eget lager, og sender ut varer samme dag som bestillingen blir registrert.. Resten er opp til posten..

 

MPX er forresten en ypperlig nettbutikk med god service og godt sortiment.

Prisene er også noen av de aller beste på web i Norge.

 

Ville uten tvil valgt MPX..

Endret av stoolman
Lenke til kommentar
Bestilte MSI 6800 fra Pcutstyr i går kveld, varen var på lager, men de har enda ikke sendt den... Det er for dårlig :thumbdown:

Har du lest hva de andre har postet her? Pcutstyr har ikke eget lager. De må få det du skal ha tilsendt til Fredrikstad fra Sandefjord. Derfor det tar litt tid.

 

Syns forresten at Mpx er utrolig raske når det gjelder leveringer.

Lenke til kommentar

Det er vel som regel Posten som er flaskehalsen. Tror de fleste av de 'kjente' nett butikkene er rimelig raske, så lenge varen er på lager selvsagt.

 

Jeg leverte en RMA sending til PCutstyr på det lokale postkontoret i går.

 

-29 timer senere er pakka ankommet Oslo.

 

Jeg bor kanskje femten minutter unna Oslo med bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...