Gå til innhold

Medion crt fra elkjøp, NB;Bilder

Thel

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, je sitter her og ser at elkjøp har en 17" medion crt til kun kr 699 vist du kjøper online, dette er jo billig? Men ser i produkt beskrivelsen til elkjøp at maks opløsning er 1280x1024, og det står ikke noe om hz på den.. Men vist du går på medion sine egne sider står det at samme skjermen klarer 1600x1200@75hz(Og elkjøp er jo ikke alltid helt til å stole på).

her og videre til medion shop, gå på Peripheral, så til monitors og så på den 17" crt'en såmm er der.

Kan jeg stole på informasjonen såmm er på medion sine sider, er disse to samme skjermen? Vist skjermen fra elkjøp klarer det såmm står på medion sidene går jeg for den..

H.kon

Endret av H.kon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser nå når jeg forstørrer bilde på begge sidene at skjermene ikke er likens, så de virker som at elkjøp skjermen er en eldre modell, og at den på medion sidene er en nyere modell, men hvorfor har de da akkurat samme modell nummeret da?

Hmm.. jaja..

Skrevet (endret)

Ja, begge het md1786, det var det jeg også lurte litt på...

Jeg kan jo alltids kjøpe skjermen, og bruke returretten til elkjøp vist den ikke er såmm på medionshop.. (du får vell pengene da, og ikke en tilgodelapp?)

H.kon

Endret av H.kon
Skrevet (endret)

Hmm, jeg så faktisk feil på bildene, og det er faktisk medion sitt bilde som viser et bilde av en skjerm som ser eldre ut en elkjøp sin..

40D974B73DE921DEE10000000A00004A.jpg

Her ser du medion sitt bilde..

Og her er elkjøps

md1786pa_mx.jpg

H.kon

Endret av H.kon
Skrevet

Selv om en skjerm ser nyere ut en en annen trenger den ikke å være bedre.

Ring til elkjøp å håp at det er noen med en smule it kunskap som tar telefonen og spør dem! ;)

Skrevet

Jeg har nå faktisk bestilt skjermen, og benytter meg av angreretten vist den ikke er som på medionshop. Siden Elkjøp har sin egen 30 dagers retur rett, så kan jeg bare levere skjermen her på elkjøp i Tromsø å få alle pengene tilbake, inkludert frakten. Det står det vertfall på elkjop.no.

Jaja, jeg håper nå virkelig at skjermen er som på medionshop, for da har jeg gjort et røverkjøp syns jeg selv!

H.kon

Skrevet

tenkte på denne som ekstern til laptopen.

men siden jeg har 1920x1200 på lappen, så blir 1280 x 1024 litt for dårlig.

men hvis du googler litt, så finner du den nevnte skjerm som 1280x1024

her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...