Desdichado Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) Kort tid etter at Atari fortalte at de jobbet med Neverwinter Nights 2 slapp de også nyheten om at de er i gang med et nytt RTS spill i beste Dungeons & Dragons stil, denne gang med hjelp fra Liquid. Spillet er satt til release våren 2005. Mer info hos gamer.no Dragonshard's story will concern three factions battling for control of Eberron. The key to their success will be a huge dragonshard known as the Heart of Siberys, which is hidden in a remote, windswept corner of Eberron. Dette har jeg tro på, D&D verdenen er bare helt fantastisk, til å fortape seg i. edit: byttet link til gamer.no sin, mer lettlest og oversiktlig... des,OUT! Endret 5. august 2004 av Desdichado
MrLee Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) Tøft! nesten mistet troen på RTS (det har vært så få spill i det siste jeg har likt) Men dette kombinerer to ting jeg liker Link til WoC's Eberron side: her det er jo mange D&D worlds des...jeg liker Forgotten Realms, mest p.g.a. den store variasjonen...og det faktum at det ikke er noen stor sentral story å forholde seg til (ødelegger lissom litt av mulighetene til å gjøre noe selv.. i.e. Middle earth/ LOTR og Dragonlance). Blir litt feil å si du liker D&D i seg selv, siden det bare er ett system... eller tenker du på Greyhawk, som er "standard" verdenen i D&D 3e? Endret 5. august 2004 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå