værdama Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hei jeg lurer på hvorfor musa mi lagger i cs den lagger ikke i windows, og i cs er det bare den som lagger og ikke noe annet det er ikke noe galt med musa siden jeg har testa to stk og lurer på om det er noe som kan gjøres noe med. takker for alle svar
Plomma2 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Slå av "La windows deaktivere musen for å spare strøm"
Passasjer Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hvis du har kule-mus, åpne og rens den. Hvis du har gammel optisk mus, kjøp ny.
værdama Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 (endret) nei den er ikke trådløs, men den funka bra før Endret 4. august 2004 av værdama
Shaper^ Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 nei den er ikke trådløs, men den funka bra før Dritt mus hehe Prøv å bytt musmatte eller kobl musa i usb porten om du kan.
Vocious Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 hvilken mus er det ? sett på "Mouse filter" i options se om det hjelper noe
værdama Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 jeg kjører en gammel optisk mus (a4 tech ukjent merke) wop-35pu og jeg har funni probleme musa lagger når vt er på i pcw og sånn gjorde ikke det før men tester med mouse filter nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå