Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-213246-1284733542,6872_thumb.jpg

Enchanted - Breed My Sorrows 50kr Unborn Productions

 

detail-death-leprosy.gif

Death - Leprosy CD 140kr Aftermath Music

 

white-tomb2.jpg

Altar Of Plagues - White Tomb CD 150kr Aftermath music

 

BENIGHTEDicon.jpg

Benighted - Icon CD 150kr Aftermath Music

 

Sun%20in%20the%20House%20of%20the%20Scorpion.jpg

Blood Of Kingu - Sun In The House Of The Scorpion CD 140kr Aftermath Music

Endret av kjtiil
Lenke til kommentar

Protip: Slutt å kjøp musikk på platekompaniet. Du får den Avenged skiva der for rundt 70kr på play.

 

Ja det lønner seg faktisk, er nesten halvparten så billig som i Norge ;) Menjeg fikk de plastgreiene i midten inne i coveret knust. på The Resistance, det kan jo være en postmanns skyld og da :p

Lenke til kommentar

Protip: Slutt å kjøp musikk på platekompaniet. Du får den Avenged skiva der for rundt 70kr på play.

 

Ja det lønner seg faktisk, er nesten halvparten så billig som i Norge ;) Menjeg fikk de plastgreiene i midten inne i coveret knust. på The Resistance, det kan jo være en postmanns skyld og da :p

 

Det er ganske vanlig. Derfor jeg har et lass med tomme cd cover liggenes netopp til og bytte ut slikt som er knust.

 

Wolves: Flott du handla deg Bathory - The Return...! Og den Black Witchery splitten skal jeg handle selv snart.

Lenke til kommentar

Lycan: Vet ikke om de tar med handel fra utenlandske butikker. Overrasker meg ikke om de uteblir, bensinstasjoner er også oversett om jeg ikke tar feil. Jobbet et år på bensinstasjon og solgte hauger av Hits for kids etc og ikke minst evig mange country skiver.

 

Skogslik: Jepp, var på tide at jeg skaffet den. Splitten med Black Witchery har jeg ikke rukket å høre på enda, men regner vel egentlig med at den er råbra. Handlet de på en platemesse tidligere i dag, så slapp frakt. Rimelig greit

 

Noen som vet om noen sider/butikker der man kan kjøpe tomme plastlommer til LPer forresten? Smått irriterende at det ikke følger med på alle jeg kjøper, kantene blir så utrolig lett slitt når de kun ligger i pappbokser.

Lenke til kommentar

Sandm_99.jpg

Metallica s&m. Må være et av de dårligste live-albumet jeg har hørt. Hele albumet ere gjennomsyret av et dårlig orkester. Blir for det meste rot og kaos. Orkesteret spiller for ofte høyere enn Hammet Hetfield, noe som gjør at man må høre godt etter for å høre riffene og soloene. Dårlige producere må ta sin del av skylden her. En haug med b-tracks preger også albumet. Etter min mening har aldri metallica vært et live-band, egner som best på plate.

 

Kjøpte også nylig Iron Maidens siste live-album Flight 666. Etter min mening er det det beste live-albumet til maiden så langt. Miksen av å høre et godt publikum samt et meget godt band, gjør at platen kan spilles om og om igjen. Maiden ble for øvrig kåret til årets live band i 2008 i Brit Awards. Det bassert nettopp på flight 666.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du opplevd Metallica live noen gang? Har du sett/hørt Live Shit: Binge and Purge?

 

Kjøpte forresten Opeths "In Live Concert at the Royal Albert Hall" (3CD+2DVD) hos platekompaniet.no nylig.

Har hørt albumet ja, men ikke opplevd dem live. Er det slik at man må oppleve et band live for å ha en mening om dem? Var ikke i Leeds når the who spilte live in Leeds, men det er et av tidenes beste live-album, ei heller var jeg på Woodstock eller Monterrey når Hnedrix spilte. Var heller ikke i Japan når Deep Purple spilte der. Hvis det er slik at må oppleve et band live for å ha en mening, ja da begynner det å likne på en parodi. Flesteparten av oss levde ikke når de legendariske konsertene ble spilt, men vi kan fortsatt gjøre oss en mening om det er bra eller dårlig, Skjønner ;)? Endret av Stephenjazz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lycan: Vet ikke om de tar med handel fra utenlandske butikker. Overrasker meg ikke om de uteblir, bensinstasjoner er også oversett om jeg ikke tar feil. Jobbet et år på bensinstasjon og solgte hauger av Hits for kids etc og ikke minst evig mange country skiver.

 

Skogslik: Jepp, var på tide at jeg skaffet den. Splitten med Black Witchery har jeg ikke rukket å høre på enda, men regner vel egentlig med at den er råbra. Handlet de på en platemesse tidligere i dag, så slapp frakt. Rimelig greit

 

Noen som vet om noen sider/butikker der man kan kjøpe tomme plastlommer til LPer forresten? Smått irriterende at det ikke følger med på alle jeg kjøper, kantene blir så utrolig lett slitt når de kun ligger i pappbokser.

 

Platemesse høres fett ut, synd det ikke er slikt her :/

 

Plastlommer har Bigdipper vertfall, dem holder til i oslo så du kan jo stikke innom dem og se om dem har det du trenger:

http://www.bigdipper...24&search_str=1

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Her er hva jeg har fått/bestilt i det siste, LPene har ikke kommet frem enda

 

CD:

Alt fra Play.com

Black Sabbath-Paranoid

Black Sabbath-Master of Reality

Black Sabbath-Black Sabbath Vol. 4

Black Sabbath-Sabbath Bloody Sabbath

Black Sabbath-Sabotage

Dead Meadow-Dead Meadow

 

LP:

No Colours Records:

Darkthrone-Panzerfaust

Drudkh-Autumn Aurora

Drudkh-Blood in our wells

Drudkh-Forgotten Legends

Drudkh-The swan Road

Immortal-Diabolical fullmoon mysticism

Immortal-Pure Holocaust

 

Unborn:

Profanatica-Disgusting Blasphemies Against God

Satanic Warmaster-Nachzehrer

Witchfinder General-Death Penalty / Friends Of Hell" DLP Boxset

Nyogthaeblisz-Apocryphal Progenitors Of Mankind's Tribulation

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...